Eli koneesta on hävinnyt kontrastit ja taustakuvat, esim. facebookissa ei näy siinä etusivulla sitä maapallon kuvaa, missä ihmisiä tai kun kirjautuu sisään, niin keskusteluissahan näkyy vihreä pieni pallo tai kuunsirppi, jos on paikalla tai ei, niin nämä ovat täysin hävinneet, vain valkoinen tausta. Koneeseen tuli ensin musta/violetti tausta ja kirjaimet, missä fontti todella iso, nyt olen yrittänyt saada sitä takaisin, mutta en vain löydä miten se oli alunperin.
En voi palauttaa alkuperäisiä asetuksia, koska koneella on kuvia, mitä ei ole muualla.
En ymmärrä kuinka kone on mennyt näin, mutta internet sivuilta puuttuu värejä ja kuvia ja myös fontti on itse koneessa hieman erilainen ja kaikkea muuta outoa ja erilaista.
Olen siis kokeillut muuttaa näitä asetuksia Control Panel ja sieltä Display.
Koneessa ei myöskään suomen kieltä, niin joitain on vaikea ymmärtää.
Miten saan koneen takaisin normaaliin tilaan, koska se on muutettu, niin pakkohan se on saada korjattua?
Värit ja kontrasti hävinnyt
titityy123
0
192
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337174- 396685
- 293644
- 453150
- 342794
- 162592
- 372198
- 162126
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481997- 341910