¨¨SULOINEN HILJAISUUS¨¨

♥|▼¤▼|♥'''''''''♥@@>♥♥

16

894

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kyllä puhuta kun suudellaan muru;) olipas mukava pikku runo, ei ku illan jatkoja sulle

• *MURUKULTA*

Ajattelin pientä leikkisyyttä laittaa välillä kehiin,
        ettei vaaaain 'huhuile' koko ajan samaa -
        Nuori pöllöpariskunta, öiset valvojat, käy esimerkkinä
        minusta vallan, - jokainen ymmärtää,, :))

Näin 'huhuu' Murukulta tänään ja 'muiskuu' Zagrille kiitokseksi! :*
        No poskelle tietty.. :)))

• *MURUKULTA* kirjoitti:

Ajattelin pientä leikkisyyttä laittaa välillä kehiin,
        ettei vaaaain 'huhuile' koko ajan samaa -
        Nuori pöllöpariskunta, öiset valvojat, käy esimerkkinä
        minusta vallan, - jokainen ymmärtää,, :))

Näin 'huhuu' Murukulta tänään ja 'muiskuu' Zagrille kiitokseksi! :*
        No poskelle tietty.. :)))

tuntuipas se hyvälle

• *MURUKULTA*
        runosakari kirjoitti:

tuntuipas se hyvälle

Minulla on vielä..mmm... yksi muiskaus varastossa...*iloista naurua* :D
        Jos sen säästäisi Juhannukseksi... ;þ

• Anteeksi - jos sanon että ihailen noita
      Sinun merkkejäsi runojen kera
      ja kuva linnuista

ja niin paljon poikasia koleassa
      säässä kuolleina tämän kesän
      alkuun on ikävä totuus.

Hyvää alkukesää.

• *MURUKULTA*

Hienoa kun pidit merkeistä ja kuvasta.
        Mukvaa illan jatkoa ja hyvää alkukesää sinnekin, dolan!

• -

Hieno runo...aamulla kun ensin luin, luin sen toisella tavalla. Nyt kun ilta ehtii...

"Kuinka pöllöpoika silmää vilkuttaa
      Silmät suuret tyttöpöllö ummistaa ja huokaa
      Kääntää sitten päätään -
      nokkaansa napsauttaa ja sanoo -
      Nyt nousee kuu - Rakkaani - Suudellaan"

Tuli tästä mun mieleen mainospöllö ja Kymmenen uutiset. Näin mulle on käynyt jo monena iltana, turhaa pöllöpoika silmää vilkuttaa tai eihän sitä tiedä onko se mainospöllö vaikka tyttö...heh, en minä mitään näe, näen unta rakkaudesta, ritarista joka suutelee...

Johan meni yli laidan;). Vielä kerran kiitos runostasi ja hienosta kuvasta:)

-

• *MURUKULTA*

Jotenkin tuon eilisen jälkeen,,, pöllöruno tuntui luontevalta laittaa sivulle.
        Tosin olisi voinut vaihtaa runoon vaikka poropariskunta,
        sillä sellainenkin tuli nähtyä melko läheltä...autosta käsin....
        Tai romanttiset kyyhkysetkin olisi käyneet, mutta halusin ikään kuin hauskan
        sävyä tekstiin. Pöllöt on pöllöjä silmineen ja jännine pään kiertoineen. :)
        Alku tässä runossa on kuin johdantoa, ja sitten seuraa toteamus - 'Suloinen hiljaisuus - kun suudelmat puhuu'. Nii-ih,,,
        Minä en sitä mainospöllöä kerkiä tänäänkään tsiikailla/nukahtaa sen äärelle, hehe.. on muka kaikkea muuta taas, pussitolkulla,,,, ;þ
        Mutta ansaittuja, romanttisia unia sinne soffalle ja kiitoksia, - , niin pussitolkulla! ;D

• Kalle K.

Sinä oot näköjään tuossa runossas ruvennu
      selevittämmään että mitenkä ne pöllöiltä
      suutelman antaminen niinku onnistuu?

Sitä asijata oon minäkii miettinny tiällä
      metän sulosessa hiljasuuvessa kun on
      ollu jootilasta aekoo tässä kipinämikkona
      ollessa

Elläenmualimasta tiijjän että apinat on kovia
      pussoomaan...Miten lie norsuin laeta?

Tulpahan tännään yks hyväkii työ tehtyä kun
      pelastin pikkulinnun kissan kynsistä....

Mutta mukava olj tuas lukkee hyvin tehtyä
      runnoos ja eikun hyvvee illnjatkoo toevotan...

• *MURUKULTA*

No enkä oo! Siuha sitä pittee tietee jotta mite, ku siell mehtäs uoot ja kökötät iltoo ja yötäkii. Luulis siu olevan kuule simmonen ekspertti pöllöjen suhteen jotta ee toista Suomes. Niih ja muittenkii mehtässä yöaikoon liikuskelevien kummajaiste.

Kuuleppa, nii ku tiiät, nyt ois käytöö sille..köhöm.. teitin yskänliääkeelle,
        hain nimittäin vähän uutta rohtoo ja kuulemma, se teitin luonnontuote kävis mitä erinomaisemmin pohojaks,,
        Talavihan se oh vastas emmemmin ja sitä yskää ja köhää tulloo varmasti ja sillähän sitä kuule lähtis pöpöt ku vähän Murukullan maustammoo mixtuuraa pikkasen siemasi! ;) huhu...

Vaa jos niäät kohta siell simmosen kuumailimapallon lenetevän, nii huitoppa sille,
        jotta tännetänne ja anna niille sitä ihtiä mukkaan ja miulle tuotavaks, tuosta piään piällä allalla nimittäin just mennä viipottaa simmonen teillepäin,,,Kohisoo ku loh'käärme tuoss! :))) hehe..

Vuaan mukvaoo iltoo ny sinne mehtään ja kiitos ku ehätit kiireiltä runnoo lukemoon! :)

• padme_amidala

..kaikessa rauhassa omien hössötysten jälkeen. Tuo alkusäe hätkähdytti ensin...luulin sinun nimittelevän minua -yökukkujaa. Mutta ei päivän ypylipypyli-palkinto kuuluu tälle runolle. Alusta loppuun pelkkää hunajaa ja suudelmat vielä kaupan päälle. Ihanan söpön linkinkin olit löytänyt : )

Mulla on mökkipöllönä hiiripöllö. Hämärässä se on komea näky istuessaan männyn latvassa ja käännellessään päätään pellolla liikkuvien myyrien ja hiirien suuntaan : ) Eihän niin söpön näköinen lintu voi syödä kissoja -eihän?
      http://www.ornio.net/kuvat/Surulu0.jpg

Kiitos tästä söpörunoisesta lukuhetkestä : )

• *MURUKULTA*

No nyt minä olen suu auki, miten samaistit itsesi noin tähän runoon
        ja päädyit ajattelemaan, että nimittelen sinua? Höh! Pöllö ajatus! :))))))))

Kissasta - kyllähän eläin on eläin ja jos kissa on 'sopivankokoinen' pöllölle
        voi minun käsittääkseni se sen napata. Kissalla tieten on kynnet, voimakas elämänhalu, joten ei se varmaan niitä kaikista helpompia paisteja ole.
        En tiedä, tuo olisi mielenkiintoista kysyäkin joltakin pöllötutkijalta.

Olen itse onnistunut todella läheltä näkemään yhden suuuuren pöllön, humahti aika läheltä päätä, ja täytyy sanoo, että kyllä siinä vähän aikaa sydän läpätti, ihmetteli ja ihailikin sitten viimein sen kokoa ja rauhallista ja voimakasta lentoa.
        En tiedä mikä pöllö se oli, mutta mielettömän iso joka tapauksessa.
        Rojektina minulla onkin ens talvena maalilla valkoinen pöllö jonnekin isolle alustalle, tauluksi. :)

Mutta asiaakin :)) eli kiitokset palautteestasi - hellästi hymyillen päästinkin tämän pariskunnan sivulle.
        Ja toivon paljon 'hiljaisia hetkiä' sinne - ne kertoo niin paljon..! ;))

• Murun lukija

Minä kun niitä pöllöjä olen tykännyt töllötellä, niin eipä tullu mieleen että mitäs ne yöllä tekeekään. Vai pussailee ne konkkanokat vastakkain. Mä tykkään pöllöistä ja varsinkin tunturipöllöstä. Menetin vissiin ajantajunikin kun ensimmäisen kerran näin Ranuan eläintarhassa valkoisen tunturipöllön. Siinä pöllönä itsekin tuijottelin niihin kullankeltaisiin silmiin vajaan metrin päästä. Mystinen otus, joku henkiolento varmaan, siis se pöllö en minä, :)
      Mukavaa lukea tällaista runoa, ja kuten sen moneen kertaan olen sanonut, sanoissasi on tuulta alla. Ne liitävät näissä erilaisissa tunnelmissa ja näkymissä niin kuin pöllö saatuaan siipiensä alle ilmaa. Kiittää ja menee taas pohtimaan enemmän maallisia asioita...*jupisee mennessään* "vai pussailee ne pöllöt...hmmm-"..... :)

• *MURUKULTA*

Pussailee, pussaile tietenkin!

Mitä sitä nyt muuta siinä tekisivät, kun päivä on torkuttu ja herätty, käyty lenkillä niityn yllä ja tarkistettu, että kaikki on metsässä ok.
        Syöty hyvä öinen ateria ja kas, huomattu, että kuukin on täydessä loistossaan,,,
        silloin on aika räpsäyttää tyttöpöllön silmiään niin nätisti, että poikapöllö ymmärtää levittää siipeään ja päästää armas kainaloon,,tänäkin yönä, pussaileen ja kujertaan. ;)))
        Mukavasti siinä yö kuluukin.. - niin ja kun seuraavan kerran haluat seurailla pöllöjä, niin hiivippä oikein hiljaa - niin näet sinäkin - jotain mitä harvat pääsee näkemään,,, jotain mystistä.. 'pusipusipusi' (@v@)(@v@)

Murun lukija - Kiitos käynnistäsi, sanoistasi ja tästä hymystä! :)

• Into.Lento

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      296
      7271
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      69
      5294
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      146
      3367
    4. Kylillä nainen puhutaan

Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?
      Ikävä
      111
      2726
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      162
      2469
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      18
      1920
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      183
      1736
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      31
      1578
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1554
    10. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      31
      1510
    Aihe