Jälleen kerran arpien piilottamisesta...
Tällä kertaa kyseessä siistit, vanhat arvet, jotka ovat ehkä ihan vähän koholla, muttei häiritsevästi, sen sijaan häiritsevää on se, kun ovat vaaleampia kuin muu iho ja siksi näkyvät. Millä näitä saisi vähemmän piiloon?
Auttaako Kelocote tai Mepiform? Kelocoten pitäisi auttaa vanhoihinkin arpiin, mutta vaalentaen, joten mahtaako olla hyötyä?
Aknearpiin sanotaan sinkkipastan auttavan, mutta varoitellaan levittämästä muualle kuin arpeen. No mitä jos sovellan tätä ja yritän saada muun ihon arpien ympäriltä vaalenemaan?
Itseruskettava kuulemma vain korostaa arpia, mutta jos sitä laittaa vaan arpiin niin mahtaisko auttaa?
Entäs erilaiset voiteet, B, E, kortisoni, kollageeni jne.? Palmarosa?
Olen yrittänyt kuoria ihoa monin konstein, hetken aikaa näyttäis olevan parempi mutta onko se vaan kuvitelmaa ja tuleeko ne arvet entistä pahemmin näkyville? :/
Kiitoksia jos viitsitte vastata :)
Vanhat vaaleat arvet.
4
3051
Vastaukset
- ongelmaaaa
kävin ihotautilääkärillä ja kielsi ehdottomasti kuorimasta näitä vaaleita läiskiä ihossa, voisi kuulema kuoria muuta ihoa ympäriltä vaaleammaksi, mutta mulla siitä ei apua =(, vaalentavan voiteen sain AVTICID 0, 025%, mutta ei siitäkään apua
jos itse saat jostain apua, kirjottelethan tänne palstaan ainakin mulle vinkkiä =)- jelppiä
Olen nyt yrittänyt tummentaa arpia laittamalla itseruskettavaa voidetta vain arpien kohdalle.
Tämä on onnistunut paremmin kuin odotin.
Vaatii monta levityskertaa ennen kuin arpiin tulee mitään väriä, ja lisäksi on vaikea saada se voide levittymään ainoastaan arven kohdalle. Tulokset alkavat kuitenkin näkyä!
Arpi ei enää erotu vaaleana ja kiiltävänä, vaan erivärisenä, johtuen itseruskettavasta. Omasta mielestä näin on kyllä parempi. Sitten kun arpi tummenee tarpeeksi, aion laittaa muuallekkin itseruskettavaa. Katsotaan sitten mitä käy :) - jelppiä
jelppiä kirjoitti:
Olen nyt yrittänyt tummentaa arpia laittamalla itseruskettavaa voidetta vain arpien kohdalle.
Tämä on onnistunut paremmin kuin odotin.
Vaatii monta levityskertaa ennen kuin arpiin tulee mitään väriä, ja lisäksi on vaikea saada se voide levittymään ainoastaan arven kohdalle. Tulokset alkavat kuitenkin näkyä!
Arpi ei enää erotu vaaleana ja kiiltävänä, vaan erivärisenä, johtuen itseruskettavasta. Omasta mielestä näin on kyllä parempi. Sitten kun arpi tummenee tarpeeksi, aion laittaa muuallekkin itseruskettavaa. Katsotaan sitten mitä käy :)Ei auttanut itseruskettava pidemmän päälle... Arpi ei kovasti loppujen lopuksi edes ottanut väriä, ja vaikka yritin tarkasti levittää, se sai kuitenkin oranssit "ääriviivat". Ehkä toimii paremmin isommissa arvissa:)
Täytyy miettiä jotain muuta :)
- Anonyymi
Onko kehitys tuonut 10v aikana helpotusta vaaleiden arpien häivytykseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337034- 386444
- 293524
- 453060
- 342724
- 152418
- 372198
- 162076
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481957En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191807