Olen aina ihmetellyt sitä, miten jollakin voi muka olla kyrpä lahkeessa? No voihan se olla jos boksereita pitää tai pelkkiä pitkiä kalsareita. Mutta eihän se lahkeeseen pääse jos on aluhousut päällä mallia string tai normi.
Miten SE voi olla lahkeessa?
4
1296
Vastaukset
Kun ei vehkeet mahdu malliin normi saatika malliin stringi, niin bokserit on ainoo vaihtoehto. Näin tahtoo kikkeli valua lahkeeseen...
- lahkeeseen
boxereissakaan, on sen verta paksut reidet ettei mahdu enää munaa.
pitkät aluhousut ainoa mahdollisuus, niin tai ilman mitään.
- OUman 32v
Hommatkaa nyt saatana sellaisia istuvia boksereita ja alkkareita jos munat muka valuu lahkeeseen perkele!
- lahkeeseen
Käytän brief-mallisia alushousuja ja talvisin usein boxer-briefejä. Kyllä se vaan lepotilassakin pitkä penikseni lahkeeseen yltää. Briefit tuntuvat parhailta jalassa ja antavat tuen vehkeille. Jos asettaisin ne keskelle, istuisin päälle joka kerta istuutuessani. Nyt sitä sattuu harvemmin, varsinkin kun ne ovat lahkeessa. Tietenkään alhaalla roikkuvien lökäpöksyjen lahkeeseen penis ei yltäisi, mutta en pidä lökäpöksyjä. Olen aikuinen mies. Nuoriso ei taida pitää briefejä, vaan boxereita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa652349En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos331745- 101584
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741555Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly151518Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681387- 1061131
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91084- 201009