Mulla on Magellan Triton 300. Mutta Suomen karttaa siinä ei ole (Ranskasta ostettu).
Sopisiko tuohon gps:n otsikossa mainittu kartta tai osa siitä?
Löytyykö "MapSend Streets & Destinations Suomi" cd:tä ylipäätään mistään enää... Siis myytävänä. Vanhasta karttaohjelmasta on kyse mutta olisi ehkä parempi kuin ei mitään olen tuumaillut.
MapSend Streets & Destinations Suomi
Laura@
2
675
Vastaukset
- Laura@
Ei sit kukaan tunne tuota karttaa... Liekö kellään edes Magellan Triton gps laitetta. Suomesta ostettua jossa on esiasennettuna Suomen kartta. Kiinnostaisi tietää tuon kartan kelvollisuus ja että olisikohan sitä jostain saatavilla munkin laitteeseen...
- Tapsa123XX
Minulla on. Ei toimi Win 7:ssa.
XP-ssä toimii.
Tapani V
0500 577098
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336984- 386404
- 293494
- 452980
- 342714
- 152408
- 372198
- 162066
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481937En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191797