Onko joku uskaltanut pestä karvalankamaton vedellä, vaikka edellyttäisikin kuivapesua? Voiko pestä ihan mäntysuovalla ja miten muuten?
Karvalankamaton pesu
7
17371
Vastaukset
- puhdas matto
Mulla,miehellä on valkoinen Askosta ostettu "karvalankamatto" sellanen mikä on nyt muotia ollut vuoden verran. Pesin sen mäntysuovalla ja juuriharjalla.Hyvä tuli. Siinä lukee TASOPESU.
P.s nyt puhtaana ja kuivana lattialla. - monta mattoa
Mulla useampi ikeasta ja hobbyhallista ostettu karvamatto ja kaikki olen pessyt mäntysuovalla, kuivattanut tamppaustelineellä, eikä ole miksikään mennyt
- Trampalle vaan
Minä pesin just laakavesipesuna trampoliinin päällä ja ihan painepesurilla. Semmosella hennolla suihkulla suihkuttelin. Ei näyttäny kärsivän. On tosin märkä vielä, etten tiedä miltä näyttää kuivana. Siinähän ilma kiertää alapuoleltakin. Ainakin osaksi aattelin tuossa paikallaan kuivattaa, on sitten kevyempi kuljetellakin.
- uusi tapa
Painepesurilla minäkin mattoni jo vuosia pesty.
Nykyään tosin pesuaineena käytän nestemäistä pyykinpesunestettä.
Huuhtoutuu huomattavasti helpommin pois.
Vielä kun antaa liota niin tulos tuplasti parempi entisiin pesuihin verrattuna jolloin käytin mäntysuopaa.
KANNATTAA TODELLA KOKEILLA. - Matto-tyttö
Itse pesin oman mattoni pesuhuoneen lattialla reilusti letkuttamalla ja päällä tallomalla.
Ensin kunnon liotus todella miedossa Fairy-vedessä. Letkutusten välillä matto rullalle jotta saa veden vaihtumaan. Pesun jälkeen rullalle ja nurkkaan nojaamaan pariksi tunniksi jotta liika vesi poistuu ja sen jaksaa nostaa narulle. (Painaa riskisti mun voimille..) - kallis pesu
Vein kerran yhden maton mattopesulaan, kun siinä oli merkintä, että vain kuivapesu. Noh..pestiin se siellä pesulassakin vedellä, joten ei kuivapesu tarkoita, että pestään ilman vettä.
- Piikapiika
Me veimme ns.pörrömaton pesulaan ja kun se tuli takaisin, niin lattialle tömähtäessä koko olkari oli täynnä hiekkaa. Veikkaan että itse kun pesee, saa paremmin pois..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2977283Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne695334Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1463367Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1162815- 1622469
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181920Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831736Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311588- 821554
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee311530