Mua on jo pitkään vaivannut olenko minä Gootti, kaverit sanovat, että haukoittelen kaljaa juotuani kuin gootti, entinen tyttöystävä potki arkiaamuisin töihin haukkumalla gootiksi jne.
Itse en silti miellä itseäni gootiksi vaikka välillä synnkkä olenkin, mutta se johtunee ennemminkin raha- kuin tunnepuolen vajeesta.
Haluan silti koittaa josko nuo ystävieni vihjailut pitäivätkin paikkansa ja haluan todella löytää sisäisen goottini, jos sellainen on.:)
Ihmetyksekseni Wikipediaa selatessa huomasin, että gootti ei tarkoittanutkaan rumaa rakennusta vaan ihmistä ja asian tiimoilta on ihan musiikiakin syntynyt.
No, kerron jotain itsestäni...
Olen 38-vuotias poikamies, hetero, paitsi joskus humalassa tulee fantasioi..no, armeija käyty, liha menee, rakennustyöt, vähän selkä joskus jumissa, pituus 175 ja paino 80-85, ja ruskea tukka, siniset silmät, koira- ja eläirakas.
Aloittaisi tuosta musiikkipuolesta kun ei houkuttele kasvattaa miehenä pitkää lettiä ja alkaa kulkea naamiaispuvussa.
Mieluiten sellainen bändi joka ei niinkään soittaisi goottia vaan enemmänkin jotain Eput tyylistä rokkia.
Naisjäsen olisi kiva, joku söpö, rintaakin saa olla kunhan ei ole läski.
Lyriikka ei saisi olla kauhean masentavaa vaan enemmänkin sydämmellistä melankoliaa ja jotain pientä hupsuttelu silloin tällöin, kunhan ei vitussa mitään punkia.
Jos teillä jo gooteilla on kertoa hyviä goottibändejä noviisille niin antaa palaa, täsmennän vielä etten halua olla noob, tai wanna vaan truu, eli aito.
Musta gootti?
Kyselevä ei eksy
3
328
Vastaukset
- Vai troo
Sanotaan nyt näin, että sinusta ei kyllä saa tekemälläkään mitään. Mene vetämään käteen ja kuuntele niitä eppujas samalla
- Antiworld
Joo, komppaan edellistä. Varsinkaan noilla ehdoilla ei saa. Goottimusa on syntynyt punkista, joten goottirockissa ja muussa ne vaikutteet kuuluu. Mitä jos yrittäisit vaan olla perus-suomijuntti Eppuinesi, Popeda olisi varmaan hyvä bändi sulle lisätä siihen musiikkirepertuaariin.
- !!!!!!!
olet GOOTTI!!!!!!!!!!!!!!!!! Nyt kun sait vastauksen ja löysit sisäisen mielenrauhasi koko loppuelämäksesi voit olla tästä asiasta hiljaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717