Bulgariasta voi varmaankin ostaa ihan perinteisiä tupakkamerkkejä, mutta onko siellä myös jokin paikallinenkin merkki? Missä hinnoissa tupakka-aski mahtaa pyörii?
Tupakka
4
653
Vastaukset
- tulin
Bulgariasta ja maksoi 3,60 levaa eli noin pari euroa askilta. Punaista malboroa ostin enkä valitettavasti kyllä "paikallisista" tupakeista tiedä. Näyttivät aikalailla samaa hintaa pikavilkaisulla olevan merkistä riippumatta. Tosin en nyt ihan tutkimaan alkanut kun tiesin mitä ostan. Hyvää matkaa, meillä 30 astetta koko reissun.
- 2pac
kun viitsit vastata:) Meillä lähtö viikon matkalle Sunny Beachille tiistaina, ihanaa! Olen seuraillut Suomesta käsin Sunny Beachin ilmastoa parin viikon ajan ja useana päivänä on ollut auringon, pilven ja sadepisaran kuva. Satoiko teidän reissulla vettä? Ja jos satoi, olivatko ne kuuroluontoisia vai mitenkä? En toki tiedä olitteko Sunny Beachilla mutta kuiteski.
- hhhhhhhhhhhhh
2pac kirjoitti:
kun viitsit vastata:) Meillä lähtö viikon matkalle Sunny Beachille tiistaina, ihanaa! Olen seuraillut Suomesta käsin Sunny Beachin ilmastoa parin viikon ajan ja useana päivänä on ollut auringon, pilven ja sadepisaran kuva. Satoiko teidän reissulla vettä? Ja jos satoi, olivatko ne kuuroluontoisia vai mitenkä? En toki tiedä olitteko Sunny Beachilla mutta kuiteski.
Halvin kartonki paikallista merkkiä on 23 levaa. >En itse polta, joten en sen enempää tiedä millaista on.
- lm
hhhhhhhhhhhhh kirjoitti:
Halvin kartonki paikallista merkkiä on 23 levaa. >En itse polta, joten en sen enempää tiedä millaista on.
Paikallinen Lm on VICTORY. Sininen vastaa meidän sinistä, valkoinen meidän valkoista ja musta on vissiin vahvinta. Kartonki muistaakseni maksoi 17e.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2967251Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne695254Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1463367Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1092607- 1622469
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181920Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831726Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311578- 821554
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee311480