Olen kolmekymppinen nainen, ja varasin just liput Helsingin kaupunginteatterin Kvartetti-näytelmään. Varasin ne siitä syystä, että näytelmä on todella suosittu ja näyttelijäkaarti kokenutta ja arvostettua. Mutta soveltuuko/avautuuko näytelmä minun ikäiselleni ihmiselle? Ajattelin vain, kun kaikki näyttelijät ovat sen verran vanhaa ikäpolvea, että kenties näytelmää ei ole tarkoitettu minun ikäiselleni. En ole oikein saanut mistään selville, että mistä näytelmä tarkalleen ottaen kertoo.
Kvartetti
Helsingin kaupunginteatt
1
1119
Vastaukset
Jo pelkkä näyttelijöiden suoritus on en emmän kuin mielenterveyttä.
Älä ole turhan nipottaja. Maailmassa on pahempiakin asioita joita olet tehnyt kuin katsomalla tuon näytelmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316109- 345613
- 293154
- 342514
- 442447
- 152188
- 372138
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391726- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191707