Tilasin kaasunpurkausvalot autoon Kiinasta. Maksoi 50 €/ 2 valon sarja.
Laitoin tilauksen su iltana. Paketti oli ti aamupäivällä perillä ja DHL:n kuski soitti ja kysyi voiko naapuri kuitata paketin vastaan ja voiko paketin jättää naapuriin. Annoin tietysti luvan.
Tein toisenkin tilauksen. Tällä kertaa 50-wattiset ja hinta 70 €/ 2 valon sarja. Tällä kertaa naapuri ei ollut kotona ja DHL:n kuski soitti ja pyysi lupaa kuitata itse ja piilotti paketin terassille, kuten sovimme. :)
Siis paketti tuli KIINASTA NOPEAMMIN kuin mitä monasti tulee Suomesta! :D Tietysti riippuu miten lähtee lentoja ja on koneessa rahtitilaa, mutta tällä kertaa onnisti täysin.
Täysi 10 kiinalaiselle verkkokaupalle ja 10 DHL:lle ja ennen kaikkea DHL:n kaverille.
Itse tuotteet oli todella siististi pakattu, asiallisen näköiset ja toimivat jo toista vuotta eikä mitään vikaa!
Harmi, etten nyt ihan heti muista kaupan nimeä.
Niin, että on niitä hyviäkin nettikauppoja - ja ERINOMAISIA!
TÄYSI 10+ KIINALAISNETTIKAUPALLE!
:)
3
914
Vastaukset
- taas kkerra
eiköhän rahti DHL maksa jo enemmän ku toi hinta :-)
- niin paljon
N. 50 € (35-wattiset) ja N. 70 € (50-wattiset) veloitettiin mun tililtä. Siis kaksi eri tilausta ja kumpikin tuli nopeasti.
- Nimi
Niettä et muistanu sitte sen firman nimeä ! Olisko se ollu "Hui-Jaan-Sua". Sieltä mä aina ostan !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336484- 355973
- 293324
- 452740
- 342594
- 152268
- 372158
- 161976
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401819En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747