Huoltonäytön nollaus?

Vectra C

Kertokaapa saako vm. 2004 vectrasta nollattua jollain konstilla sen huoltonäytön? Öljyt on vaihdettu, mutta vaihtaja ei huomannut kuitata näyttöä. En jaksaisi viedä uudelleen autoa sinne, joten jos jollain on konsti näytön nollaamiseen niin jakakaa tietoa.

6

7078

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • c52007

joudut auton viemään,kun et enää jaksa uudestaan viedä?

• vectra c

Kiitos hienosta viestistäsi. Tuosta oli perkeleesti hyötyä.

Kyllä Ooppeli sentään ihan ajamalla liikkuu, mutta ei nyt satu olemaan ihan tuossa naapurissa se huoltoliike. Olisi vaan vähän kätevämpää kuitata se itse tuossa pihassa saatika varata huoltoliikkestä aika ajaa sinne..

• tälleen

sammuta auto ja sytytysvirta,paina trippimittarin nollausnappi pohjaan ja pidä siellä,ja laita virrat päälle niin näyttöön tulee pelkkiä viivoja ja sitte pitäs hävitä.Toimii ainakin astrassa.

• vaan

jarrupoljin pohjaan,trippinappi pohjaan ja käännät virrat päälle niin nollaantuu huoltovalo.

• niinnn

kuten ylhäällä mainitaan mutta pidä em. painettuna kunnes siinä näytössä näkyy muutos, vuosimallista riippuen erilainen jakoavain ym mutta muistaakseni kaikkiin ilmestyy uusi huoltoväli esim 30000km kun nollaus onnistui,

• vinkeistä
        niinnn kirjoitti:

kuten ylhäällä mainitaan mutta pidä em. painettuna kunnes siinä näytössä näkyy muutos, vuosimallista riippuen erilainen jakoavain ym mutta muistaakseni kaikkiin ilmestyy uusi huoltoväli esim 30000km kun nollaus onnistui,

Huoltonäyttö on nyt nollattu. Onnistui tosiaan niin, että jaru pohjaan, trippinappi pohjaan ja sitten virrat päälle. Itse asiassa piti vääntää käyntiin asti, niin sitten huoltonäyttö kuittantui.

Kiitoksia asiantuntijoille tiedosta, säästyin isommalta vaivalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      6109
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5613
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3154
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2514
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2447
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2188
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2138
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1726
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1707
    Aihe