Saanko mitenkään auringon näkymään Earthissa? Olen kokeillut kaikki asetukset mutta itse aurinkoa ei näy maapalloa pyörittäessä!
Google Earth
6
520
Vastaukset
- MinäIte.
Valitse sieltä vasemmalta SÄÄ, laita ruksi sinne, niin kohta pitäisi näkyä.
SÄÄ-Listalla on: Pilvet, Tutka, Olosuhteet ja ennusteet, lisäksi Tietod.
Mulla meni muutama sekunti ennen kuin näkyi aurinko. Täytyy ottaa huomioon, että ihan joka paikassa ei näy aurinko samaan aikaan. ;))- näy..
kun mulla on katos uusin versio Earthista, jossain vanhassa näkyi aikoinaan!
- MinäIte.
näy.. kirjoitti:
kun mulla on katos uusin versio Earthista, jossain vanhassa näkyi aikoinaan!
Päivitän aina uuteen.
Kyllä minulla ainakin näkyy myös uudessa. Oletko myös yläpalkista "Näytä" kohdasta valinnut auringon ? Aurinko-kuvakkeet näkyy silloin kun menee lähemmäs maata.
Tiedän että osaat, mutta joskus voi joku asetus unohtua. ;)
Mulla on versio 5.0.11733.9347 - mie...
MinäIte. kirjoitti:
Päivitän aina uuteen.
Kyllä minulla ainakin näkyy myös uudessa. Oletko myös yläpalkista "Näytä" kohdasta valinnut auringon ? Aurinko-kuvakkeet näkyy silloin kun menee lähemmäs maata.
Tiedän että osaat, mutta joskus voi joku asetus unohtua. ;)
Mulla on versio 5.0.11733.9347Mitenhän en nyt vaan usko että sullakaan näkyis kun mulla on myös toi uusin versio eikä siinä näy! Mutta eihän siinä mitään jos olet näkevinäsi auringon siinä kun näkeehän moni ufojakin enkä minä näe..
(Meillä kun on jokaisella oma pätemisen tarve...) - MinäIte.
mie... kirjoitti:
Mitenhän en nyt vaan usko että sullakaan näkyis kun mulla on myös toi uusin versio eikä siinä näy! Mutta eihän siinä mitään jos olet näkevinäsi auringon siinä kun näkeehän moni ufojakin enkä minä näe..
(Meillä kun on jokaisella oma pätemisen tarve...)Minulla on ollut se ohjelma muutaman vuoden. Tuli mieleen, että onkohan se joku plugi joka pitää ladata erikseen....en muista mitä kaikkea olen tehnyt.
Kyllä aurinko näkyy silloin kuin pitää, päivällä, aamulla jne. ;)
- miää
aurinko nyt uuden päivityksen jälkeen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336624- 356063
- 293344
- 452810
- 342624
- 152308
- 372158
- 162006
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons441863En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767