Olisin ostamassa jompaa kumpaa. Koska minulla ei ole paljon kokemusta MP3:sista, niin ajattelin vielä kysyä.
Olen kuullut Ipodeista paljon hyvää, ja samoin tuosta Creative Zenista. Zen houkuttelee ulkonäöllään, ja Ipod taas laadullaan... :S
Jos joku tietää vielä paremmankin niin sanokaa. Hintaluokka voi olla sellainen 90-130 euroa.
Creative Zen vai Ipod Nano?
8
331
Vastaukset
- ...tarkoitan...
...tietenkin tätä Creativea: http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/66936#totsikko
- 23
itselläni on ollut jo 2 creativea ja molempien näytöt on mennyt paskaks, eli mun mielestä ainakin ipod..!
Yks vaihto ehto olisi sonyn soittimet itsellä on sellainen. Arvostelu:
parempi akunkesto kuin ipodissa n.40h musiikilla
sopivan kokoinen näyttö
sekoittaa hyvin biisit kun shuffle päällä
lukitus nappi sivussa niin välttyy vahinko painamisilta.
yksinkertaiset valikot
-itse ostin rannenauhan soittimeen eikä niitä saa kuin sonyn liikkeistä ja hintavia.
-joskus menee turhankin helposti päälle kun lukitus ei ole päällä ja akkuhan siinä tyhjenee kun ei huomaa.
-lataus onnistuu tietokoneesta/sonyn usb tv, Vaatii sonyn oman verkkolaturin ei siis toimi usb pistorasia laturilla mitä saa yleisesti kaupoista.
Kaikesta huolimatta ihan varteenotettavia nämä sonyn soittimet itsellä oli aikaisemmin creativen muvo mutta alkoi muisti käymään pieneksi ja patteri luukku hajos.- minkälaista
Sonya suosittelet? Laita linkkiä. Muistia saisi olla 8 gigaa.
- creative zen
creative zen on tosihyvä! suosittelen. mulla oli se aiempi malli vuosikaudet, ja nyt hankin tän uusimman viime talvena. erittäin laadukkaita vehkeitä ovat olleet
- molemmista
veljelläni on tuo creative zen, ja itselläni ipod nano (uusin malli), molemmat ovat hyvin toimineet. Creativessa plussana radio ja iso näyttö esim. leffojen katselua varten. ipodi on taas kätevä pienen kokonsa ansiosta.
- pp
Tuon Creativen varmaankin ostan. Kannattaako samalla ostaa joku suoja siihen, ettei näyttö naarmuunnu?
- kannattaa.........
pp kirjoitti:
Tuon Creativen varmaankin ostan. Kannattaako samalla ostaa joku suoja siihen, ettei näyttö naarmuunnu?
ostaa, suojia saa muistaakseni kodinelekroniikka liikkeistä, tai tilattua esim. verkkokauppa.com:sta. Veljeni laittoi kontaktimuovin näytön päälle ja hyvin on suojannut näyttöä naarmuilta :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1925871Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä472691- 1562252
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161769Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne331708- 821404
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621367Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241311Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321253Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.109997