Kierroslukumittarin asennus?

ulalla

Siis mitenkä kierroslukumittari asennetaan. Vedetäänkö siinä johtoja jonnekin päin konehuonetta... mistä ne (ilmeisesti) sähköpulssit otetaan ja miten? Auttakaa tyhmää ja kokematonta!

8

19443

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juha

oikein muistan se johto laitetaan sytytyspuolan napaan :=)

• Techman

Punainen akun napaan, musta - napaan ja se kolmas(vihreä, ruskea, ...) puolan tulojohtoon(mikä lie virallien termi) eli siihen ohuempaan.

• Helevetinopeli

minun mielestä siinä on joku neljäski johto (ainaki itelläni) joka on jonkulaine herätevirta johto niinku autoradiossa, ja sen vissiin voi haarottaa siitä...

• Mittarin mukana tulee kytkentäohje.

• ulalla

Kiitos tiedosta vaikka se tulikin pikkasen myöhässä. Sain kytkettyä mittarin aikanaan ja koko autonkin myin jo SEITSEMÄN VUOTTA SITTEN!!!

• Känni Josh

Jos siinä on teline mukana, niin tietysti peltiruuvilla se teline siihen kojelautaan kuljettajan näkökenttään. Ja siihen mittari kiinni. Sitten lippalakin lippaa säädät niin että se mittari on ylinnä näkökentässä. Puolan ykkösestä signaali. Punanen plussaan ja miinus maihin.

• mittarin asettanut

Mä tein sillee että ostin rajamarketista kierrosluku mittarin sellasen jossa on taustavalo ja 5 johtoa
      2 mittarin valoille ja 3 mittariin ja laitoin johdot silleen että vihreä johto cdi boksin vihreään ja 2 punasta toisen valojohtoon ja toisen tuorevoitelun määrän merkkivaloon ja mustat runkoon kiinni ja voin sanoa että toimii hyvin

valot hyvät pimeässä, eikä mittari ollut edes kallis 28e

voi kysyä neuvoa jos tarvitsee apua laittamisessa TomppaTikku@gmail.com

• rellumies

Kaveri joskus osti ihan normi kiekka mittarin joten asennettiin se silleen että mittaristo irti ja sinne tuli 2 piuhaa en muista värejä 1 piuha sulakkeen läpi sillon laitettiin pitkille eli kun laitto pitkät päälle niin kiekkamittari sammu mutta muuten toimiva ja maa piuha tietenkin eli ei tarvii mitään kone huoneeseen vetää ja on muuten toiminu helvetin hyvin ei mitään ongelmia

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6244
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5743
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3234
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2600
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2564
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2218
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1856
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1759
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1727
    Aihe