Pitäis saada hyvät ja värittömät -3,5 uimalasit vahvuuksilla. Mistä?
Uimalasit vahvuuksilla
7
966
Vastaukset
- uyfuyf
Optikkoliikkeissiin käymään.
- ja sain hyvät
Omani ovat yli -5 ja tilasin ne netistä, Hilco-merkkiset. Tuli mukana kaksi nenäkappaletta sekä suuri- että pieninaamaiselle. Kannattaa vertailla hintoja netissä ja kaupoissa, sillä voit saada lasit edullisestikin eikä tarvi turhaan järkyttäviä optikkoliikkeiden hintoja maksaa. Itse maksoin jotain 30e, hinta-laatusuhde todella hyvä ja olen tyytyväinen.
- gdfgsr
Noissa on se, että pitääkö ne veden ulkopuolella. On hiukan riskiä tilata netistä jos ei olekaan sopivat.. Itse otan sopivat mallit muistilapulle ja sitten etsin tuotteet netistä.
- edellinen
gdfgsr kirjoitti:
Noissa on se, että pitääkö ne veden ulkopuolella. On hiukan riskiä tilata netistä jos ei olekaan sopivat.. Itse otan sopivat mallit muistilapulle ja sitten etsin tuotteet netistä.
Ihan hyvä tapa toi, että sovittaa ensin liikkeessä ja ostaa sen jälkeen netistä tai sieltä mistä edullisimmin saa, jos on tarkan euron ihminen. Itse tilasin riskillä pähkäiltyäni asiaa. Oli hyvä tuuri. Samat lasit muualla parikymppiä kalliimmat.
- vahvuuksilla
Itse olen ostanut Turusta Intersportista ja maksoi noin 20 euroa. Hyvälaatuiset ja joka päivä käytössä vuoden päivät.
- hulabula
intersporteista, hinta n.30e
- Rillirausku
Mulla on tälläiset. Elämäni parhaat uimalasit, tosin sain ne 18 egellä triathlon-tapahtumasta.
http://www.tyr.fi/page.cfm?template=products.detail.cfm&itemGuid=3bd21b41-fecf-4a85-a69b-a2dda09fda06
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337314- 396825
- 323827
- 453220
- 342824
- 162632
- 372218
- 162166
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482017- 342010