Onko hyvä pyörä, on alkanu hiukka kiinnostamaan niin saisko kommenttia tästä moppelista!
CB 1300
5
1400
Vastaukset
- kyllä on
Samaa osastoa on, kuin Yamaha XJR 1300 ja suzuki GSX 1400.
Eli äijä-naku, jossa on vääntöä ja kaasuun vastaavuutta olipa kierrokset missä tahansa.
Ostitpa sitten honda, jammun tai suzukin niin konehan noissa kestää vaikka ydinlatauksen, kun öjyt vaan aina vaihdat. Eli pomminvarmaa tekniikkaa, isältä pojalle! Olen kuullut 200 000 tkm ajetuista XJR:stä ja CB:stä. Ja eikun porisee menemään.
Klassikko pyörä.- honda-miäs-kans
jos kuutiota on auton verran mopossa niin kai se ny kulkee vaikka yks tulppa irti..
- ISOHOO.
Mahtava pyörä ajaa. Paras ajoasento mitä olen koskaan tavannut 25 vuoden kokemuksella. Vääntöä ja luonnetta löytyy.... Kaverit tallilla on antaneet kommenttia: "jos vaihtaisin tyyliä niin CB 1300" , "kyrväkäs pyörä", "tosi muskeli.."
Harmi vaan, että hinnakas. Mutta jos pätäkkää on niin huippukampe. . .
Varmaan kestää myös, itte ajellu nyt (9/09) 20 200..... ja matka jatkuu... Ei ongelmia.- Mulleteer
Totta, CB1300 on yksi suonikkaimmista vehkeistä teillämme. Maantielle tehty, radalla vähän raskas.
- ISOHOO
Mulleteer kirjoitti:
Totta, CB1300 on yksi suonikkaimmista vehkeistä teillämme. Maantielle tehty, radalla vähän raskas.
Minulla olisi myynnissä nyt huippukampe. 2006 mallinen musta SA. Varustusta niin, että heikkopäistä hirvittää.
jogha(at)wippies.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131689Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738