Olen tilaamassa 50-v. syntymäpäiväjuhliin painettuja servettejä, mutta painatanko niihin päivämääräksi oikean syntymäpäivän vai juhlapäivän, joka on päivää aikaisemmin, kuin varsinainen syntymäpäivä?
Päivämäärä servetteihin?
10
1318
Vastaukset
- Maajussi...
mä laittaisin oikean synytmäpäivän jota ollaan juhlimassa
- se
oikea syntymäpäivä=)Kun sehän sitähän siinä nyt juhlitaan=)
- marja-l2
Kiitos, tähän samaan päädyin itsekin ja näin suosittelivat myös firmasta, josta tilasin servetit
- servettejä tilaat..
Mulla myös 50 v synttärit tulos ja kaikenlaista extraa haluaisin , noi servetit kuulostaa kivoilta. Mistä tilaat niitä?
- ainakin
Vimpelin kirjakauppa. Itse olen sieltä saanut lyhyelläkin toimitusajalla.
Aloittajalla voi kenties olla tietoa muistakin. - marja-l2
ainakin kirjoitti:
Vimpelin kirjakauppa. Itse olen sieltä saanut lyhyelläkin toimitusajalla.
Aloittajalla voi kenties olla tietoa muistakin.Olen itsekin tilannut joskus tuolta Vimpelin Kirjakaupasta, mutta nyt jostain syystä eivät ota tilauksia vastaan, tämä tilanne ollut jo ainakin keväästä saakka. Näihin juhliin tein tilauksen sellaisesta paikasta, kuin Lenas Servettryck, www.lenasservettryck.fi, koska heillä oli kuvavaihtoehdoissa juuri sellainen kuva, jonka servetteihin halusin. Muutama viikko sitten olleisiin poikani rippijuhliin tilasin servetit Mikkelistä Comistepajalta, www.comistepaja.fi, josta oli tosi nopea toimitus ja muutenkin asia hoitui oikein sujuvasti! Muita tahoja näyttäisi olevan esim. Lapin Taikapaino Oy (www.lapintaikapaino.fi) ja Now & Forever, www.nowandforever.fi. Mielestäni painetut servetit ovat hauska ja kohtuuhintainenkin lisä juhlistamaan eri tilaisuuksia - ja yksi keskustelun herättäjääaihe!
- liinat
marja-l2 kirjoitti:
Olen itsekin tilannut joskus tuolta Vimpelin Kirjakaupasta, mutta nyt jostain syystä eivät ota tilauksia vastaan, tämä tilanne ollut jo ainakin keväästä saakka. Näihin juhliin tein tilauksen sellaisesta paikasta, kuin Lenas Servettryck, www.lenasservettryck.fi, koska heillä oli kuvavaihtoehdoissa juuri sellainen kuva, jonka servetteihin halusin. Muutama viikko sitten olleisiin poikani rippijuhliin tilasin servetit Mikkelistä Comistepajalta, www.comistepaja.fi, josta oli tosi nopea toimitus ja muutenkin asia hoitui oikein sujuvasti! Muita tahoja näyttäisi olevan esim. Lapin Taikapaino Oy (www.lapintaikapaino.fi) ja Now & Forever, www.nowandforever.fi. Mielestäni painetut servetit ovat hauska ja kohtuuhintainenkin lisä juhlistamaan eri tilaisuuksia - ja yksi keskustelun herättäjääaihe!
Vimpelin Kirjakauppa on myynyt laitteistot, lautasliinahommia jatkaa wwww.lautasliinat.net sivusto. hinnat ja mallit samat. postitus laskun kera suoran kotiin ... nopeasti
- Nuppusen isoäiti
Voi olla kysyjälle myöhaistä mutta oikeaa päivämäärää kannattaa käyttää.
Itse olen saanut servetit www.annaunelma.fi nopea toimitus suoraan kotiin ja muutenkin hyvä palvelu.
Tekevät myös kutsuja. Meillä kohta kastejuhlat tulossa ja täältä tilaan, niillä ei ole mitään aloitusmaksuja. Kannattaa käydä katsomassa www.felizia.fi sivuilla. Paljon kauniita malleja ja nopea toimitus. Painolaatu hyvä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1715488Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä442633- 1562222
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759- 821384
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621317Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne231182Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106982