Entäpä kylkiäisenä ostamiesi mausteiden?
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/tiesitko-taman-paketti-marinoitua-lihaa-sisaltaa-vain-60-85--lihaa/150018
Mietitkö lihan
2
480
Vastaukset
- lihan naturel tyyliin.
Tosin jos mietitään mitä oikeat mausteet maksavat, niin nehän maksavat enemmän kuin liha. Koska marinadeissa ei ole oikeita mausteita kuin hitunen, suurin osa on halpaa tomaattikastiketta, viinietikkaa, sokeria, suolaa ja aromivahventeita sekä edullisia sipuli ja paprikajauhoja. Yrttejä ja kalliimpia mausteita hyvin vähän.
Koska en halua aromivahventeita marinoin lihan itse, eikä lihan marinoinit ylipäätään ole pakollista. Liha ei marinoinnissa juurikaan kypsy, hieman maustuu ja lisää tuotteen myyntiaikaa.
Eri hedelmähapot ja etikat hieman kypsyttävät lihaa, mutta se mitä itse haen on lähinnä maku ja tuoksu kun lihaa grillataan. Kunnon yrittimarinointi, reilusti mausteita, balsamiviinietikkaa ja hyvä öljy - pakko mainostaa, kokeilkaa avokadoöljyä toimiii grillissä erittäin hyvin. Kestää lämpöä hyvin ja maistuu hyvälle, itse olen kokeillu vasta lihalle ja kanalle - ei voi kuin kehua, kala on vielä testaamatta.- ja suurin...
..ainesosa näissä kaupan "marinadeissa" taitaa olla vesi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336344- 345813
- 293274
- 452670
- 342574
- 152238
- 372148
- 161926
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401789En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191737