Oh, tapaan Sinut Rakkaani, kavaranne, ihanaa nähdä Sinut, tulkaa siskot mukan, AH...peräkylän pojista ei ole mitään touhuamaan mitään "asiaa". Siskot, jos,ette ole löytäneet, miestä, joka "hellii" aamuun saakka, tulkaa Turkkiin heti !!!!! Huom ! Euroja mukaan riittävästi, palvelu ei yöaikaan ole ilmaista, nautoinnista kannattaa maksaa vaikka maltaita.
Odotan
4
396
Vastaukset
- anna vinkki !
Mikä kohde, matkatoimisto, juuri pohdimme naapurin rouvan kanssa, minne mennä, lupa on 2...3 viikoksi välimerelle, ei kauemmaksi, pistä hyvät vinkit, kiitti, Turkin matkaaja
- tyhmyys
pitää kaikilla näyttää .
- missä....
kuumimmat turkin giggolot luuraavat? Olen kaivannut romantiikkaa jos jonkin aikaa ja loma häämöttää edessäpäin. Ovatko turkkilaiset miehet niin ihania kuin sanotaan? Eroavatko Turkin miehet italaiaisisista rakastajista kovin paljoa tai epsanjalaisisista? Haluaa tietää nyt ja heti ettei loma mene pilalle.
- ei hyvä
Monen maalaisen olen antanut pilkitä "karvalammellani", mutta turkkilainen nai hitaasti ja pitkään. Ennen sitä kuitenkin olen pesenyt miehen orren, koska se heidän mielestään se muka puhdistuu siinä touhussa. Minua ötlötää ottaa ensiksi suukkiin, jos se haisee urealle ja tuoksuu "sillille". Pesun jälkeen voitelua banaanille maistuvalle ihonhoitoaineella, maistuu jo loppukin....maistuu kaikille muillekin naisille.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336524- 356003
- 293324
- 452770
- 342604
- 152278
- 372158
- 161986
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401829En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757