10.9.2009 lähtien Vantaan Myyrmäessä, osoitteessa Kuohurinne 6 autotalli vuokrattavana.
17,50 m2, lämmin. Autotallissa vesiraana lavuaari.
http://www.saunalahti.fi/~kyostik/at/
Yleisluontoisen karkean mittauksen mukaan autotallin mitat noin (cm) 314 * 520.
Sopii esim. moottoripyörän taikka auton säilytykseen.
Muutkin käyttötarkoitukset saattavat tulla kyseeseen.
Hintapyyntö 205 euroa / kk.
Soittele, jos kiinnostaa, puh. 040 84 171 95.
Jos et tavoita minua, jätä viesti vastaajaan taikka lähetä tekstiviesti.
Soitan sinulle takaisin.
t.
Kyösti
Autotalli Vantaalla etsii vuokralaista
KarjalaisenKyösti
2
5912
Vastaukset
- Köpi7
Autotalli on siis jo vuokrattu.
Mikäli haluat vuokrata itsellesi autotallin mutta sopivaa ei löydy ja kuitenkin löytyisi joku sinulle sopiva myynnissä oleva autotalli, niin ota minuun yhteyttä.
Voisin vakavasti harkita erään kaverini kanssa tallin ostamista ja sinulle vuokraamista. - JL
soittele minulle 0405559447 oisi hakusessa autotallia juuri mopojen korjaamiseen ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1715488Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä442633- 1562222
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759- 821384
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621317Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne231182Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106982