Haudi!
Meikä sai opiskelupaikan Tukholmasta ja nyt ressaa!! Mistä (luotettava) kämppä ja kenties luotettava kämppis? Asuntojonoissa mulla ei ole enään mitään mahiksia kun sain tietää koulusta niin myöhään. Ei joku mukava suomalainen/suomenruotsalainen/ihan-mikä-vaan tarttis mukavaa kämppistä??:)
Asunto/kämppis Tukholmaan!?
Sancha
3
508
Vastaukset
- hei Sancha
Etsitkö syksyksi kämppistä vielä? :-)
- Kämppisss
Minä etsin nyt syksyksi 2011 kämppistä/asuntoa tukholmasta. Olen siis 21-vuotias tyttö ja olen menossa opiskelemaan tukholmaan. Minulle voi lähettää viestiä tänne: asunto90@gmail.com
- Roommate?
Mukava, rauhallinen tyttö tarvitsee myös kämppää Tukholmasta helmikuussa 2014. Aloitan opiskelut oikiksessa. Etsitkö kämppistä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336434- 355933
- 293304
- 452710
- 342594
- 152268
- 372158
- 161976
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401809En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747