Onko kukaan löytänyt Gurman's teetä Suomesta? Olen ostanut niitä Virosta, mutta olisi kiva jos ei tarvitsisi lähteä Tallinnaan sen takia.
Gurman's
elviina
3
396
Vastaukset
- Tiibetin temppeli
Googlaamalla löyty tuo http://www.herkkutaivas.fi/epages/GPL.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/23032009-134490/Categories/Tuotemerkit/Gurmans
Googlella löytyy lisää juttua.- Elviina
Kiitos, nyt löytyikin tuo nettikauppa. Tilasin heti muutamaa teelaatua, olen noita hakenut ennen ulkomailta, mutta hyvä kun nyt saa suomesta.
- Tiibetin temppeli
Elviina kirjoitti:
Kiitos, nyt löytyikin tuo nettikauppa. Tilasin heti muutamaa teelaatua, olen noita hakenut ennen ulkomailta, mutta hyvä kun nyt saa suomesta.
Harmi ettei ole yhtään maustamatonta teelaatua itse en pidä maustetuista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336284- 345763
- 293244
- 452630
- 342564
- 152228
- 372148
- 161886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401779En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727