Tuolla aiemmin on kova väittely Mobilisti lehdestä, joten kysytään mielipidettänne Klassikko lehdestä.
Oma mielipiteeni on, että on jotenkin harvinaisen tyhjänpäiväinen lehti. Jutut ovat erittäin pintapuolisia, esiteltävät ajoneuvot ovat monesti kunnoltaan ja malliltaan aivan mitättömiä. Kirjoittajat eivät yleensä ole viitsineet hakea mitään todellista taustatietoa ajoneuvoista(vertaa mobilisti). Jotenkin lehteä lukiessa tulee mieleen sana "Lapsellinen".
Tämä nyt on vain minun mielipiteeni,joten mitä mieltä muut ovat?
Klassikko lehti
3
1166
Vastaukset
- muutaman numeron
muutaman numeron olen ostanut mutta on melko puuduttava. Mobilisti tulee luettua ihan kokonaan, myös mopo ja traktori jutut. Ei onnistu muilla lehdillä.
- tutustuttava
Klassikot-lehteen että se numero on ainakin hankittava mikä sisältää tarinaa vanhasta Saab-turbo mallista. Joskus olin näkevinäni jonkun mainoksen joten joko tuo juttu on mahtanut ilmestyä ja milloin?
- Motor Klassik
Klassikko-lehdestä mulla ei ole kokemusta, Mobilistia luen silloin tällöin, yleensä kirjastossa. Jokunen numero on itselläkin jemmassa. Hyvä lehti. Ulkomaisista lehdistä saksalainen Motor Klassik on mielestäni huippu, vaikken kovin paljon saksaa ymmärräkään. Kuvat ja miljööt on aivan upeat ja tietenkin itse autot. Löytyy myös hintataulukko klassikkoautojen vuosimallien ja kunnon mukaan. Upea lehti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336284- 345763
- 293244
- 452630
- 342564
- 152228
- 372148
- 161886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401779En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727