Tic Tac

tic tac

11

3852

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Berlusconi

Tic tac on kotoisin Italiasta. Suosittelen Italianmatkaa, jos haluat saada näitä pastilleja. Itse olen vuosittain käynyt Italiasta hamstraamassa näitä pastilleja, kun näitä ei saa enää Suomesta. Buu!

• Venäjältä saa kaikkea

Itärajan takaa tulee lähes viikoittain otettua mukaan pari kolme purkkia. Ei ne ole mitenkään erityisen hyviä, mutta jotenkin niihin on jäänyt "koukkuun".

• TAK TAK

Tuossa makeistukkuri kauppas, mutten ota, kun ei mene kaupaksi
      Jostain kaupasta saa jossa niitä sitten ostellaan isoista ketjuista ei löydy..

candyman

• tictac..

ostanut esimerkiksi virosta ja englannista näitä. Tallinnasta viimeksi kaksi päivää sitten, että sieltä saa!

• sfs

Kreikastakin niitä saa.

• tiktac

Kyllähän niitä eestistä saa mutta onko kellään tietoa jos joku pääkaupunkiseudulla myy? Appelsiini maku kiinnostaa ja mielellään iso purkki.

• Ferrero

Behnford'silta saa. Sellanen jenkkikauppa Helsingin wtc:n sisällä.

• Just me

Virosta, Ruotsista ja Italiasta olen niitä viimeksi ostanut. Italiasta ostin todella monta eri makua.

Turun leffateatterin viereisessä karkkikaupassa näytti olevan vähän samantapaisia pastillipurkkeja monella eri maulla.

• Luimuu

En tiedä mutta onko tic tacit karkkeja?

• Xddd

Kyllä niitä saa suomesta ainakin joiltain r kioskeilta ja k supermarketista löysin. En tosin suomessa ole muihin makuihin törmännyt kuin minttuun ja appelssiiniin.

• Anonyymi

Lähin paikka on virossa mutta en tiedä onko kaikkia makuja sieltä saatavilla mutta itse tiedän että normaaleja (mintun makuisia) ja appelsiinin makuisia saa virosta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6224
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5723
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3224
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2554
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2540
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2218
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1749
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      13
      1735
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1727
    Aihe