Mistä näitä loistavia pastilleja nykyään saa?
http://www.tictacusa.com/
Tic Tac
11
3852
Vastaukset
- Berlusconi
Tic tac on kotoisin Italiasta. Suosittelen Italianmatkaa, jos haluat saada näitä pastilleja. Itse olen vuosittain käynyt Italiasta hamstraamassa näitä pastilleja, kun näitä ei saa enää Suomesta. Buu!
- Venäjältä saa kaikkea
Itärajan takaa tulee lähes viikoittain otettua mukaan pari kolme purkkia. Ei ne ole mitenkään erityisen hyviä, mutta jotenkin niihin on jäänyt "koukkuun".
- TAK TAK
Tuossa makeistukkuri kauppas, mutten ota, kun ei mene kaupaksi
Jostain kaupasta saa jossa niitä sitten ostellaan isoista ketjuista ei löydy..
candyman - tictac..
ostanut esimerkiksi virosta ja englannista näitä. Tallinnasta viimeksi kaksi päivää sitten, että sieltä saa!
- sfs
Kreikastakin niitä saa.
- tiktac
Kyllähän niitä eestistä saa mutta onko kellään tietoa jos joku pääkaupunkiseudulla myy? Appelsiini maku kiinnostaa ja mielellään iso purkki.
- Ferrero
Behnford'silta saa. Sellanen jenkkikauppa Helsingin wtc:n sisällä.
- Just me
Virosta, Ruotsista ja Italiasta olen niitä viimeksi ostanut. Italiasta ostin todella monta eri makua.
Turun leffateatterin viereisessä karkkikaupassa näytti olevan vähän samantapaisia pastillipurkkeja monella eri maulla. - Luimuu
En tiedä mutta onko tic tacit karkkeja?
- Xddd
Kyllä niitä saa suomesta ainakin joiltain r kioskeilta ja k supermarketista löysin. En tosin suomessa ole muihin makuihin törmännyt kuin minttuun ja appelssiiniin.
- Anonyymi
Lähin paikka on virossa mutta en tiedä onko kaikkia makuja sieltä saatavilla mutta itse tiedän että normaaleja (mintun makuisia) ja appelsiinin makuisia saa virosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336224- 345723
- 293224
- 342554
- 452540
- 152218
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401749- 131735
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727