Igorin Koru

Igorin

Kokemuksia paikasta? Onko työ laadusta? Jotain valitettavaa tms paikasta? Voiko luottaa?

6

8614

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei mitään valittamista.

Erinomainen palvelu!

• Ritva L.

Teetä mieluummin kunnon kultasepällä.

• Pekix

Halpaa ja laadutonta roskaa köyhille, jolla.ei ole mtn jälleenmyyntiarvoa, jo pelkästään nimen johdosta: Igorin kulta= jämäkultaa.

• Anonyymi
        Pekix kirjoitti:

Halpaa ja laadutonta roskaa köyhille, jolla.ei ole mtn jälleenmyyntiarvoa, jo pelkästään nimen johdosta: Igorin kulta= jämäkultaa.

No ei todellakaan halpaa. Laadusta en tiedä mutta halpaa ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei todellakaan halpaa. Laadusta en tiedä mutta halpaa ei ole.

Samaa mieltä. Halpaa tuolla ei todellakaan ole mikään, paitsi kellojen pariston vaihto.

• Anonyymi

Hyvää asiakaspalvelua. Vein vaimoni ja omani sormukset kiillotettaviksi ti 11.3. Sovimme että sormukset ovat valmiina to 13.3. Kun menen liikkeeseen silloin klo 11, on liikkeen ovi kiinni. Aikani oveen koputeltuani sen avaa töykeä ja epäystävällinen henkilö, joka kertoo, että johtaja sairaana , eikä hän osaa käyttää kassajärjestelmää eikä hän voi luovuttaa tilattuja töitä. Hän sanoi että johtaja palaa puolilta päivin, johon vastasin että minua se yhtään auta, kun olen tullut Vuosaaresta asti hakemaan sormuksiani. Tähän henkilö vastaa: "Älä mulle valita". Kun seuraavana päivänä lähden uudestaan hakemaan sormuksiani, ei isännän mielestä hänen sijaisensa ja hänen liikkeensä toiminnassa ole mitään moitittavaa tai kummallista. Hänen mielestänsä asiakkaan on ihan ok tehdä hukkareissu silloin kun hänen on pakko käydä lääkärissä. Kun yritän piipittää, että täytyisihän hänellä olla sairastapauksia varten jonkinlaiset sijaisjärjestelyt, ei niihin hänen mielestä ole tarvetta, koska hänellä on niin halvat hinnat. Että tämmöistä asiakaspalvelua. Toki täytyy myöntää, että työn jälki on hyvää, mutta eihän asiakaspalvelun pitäisi näin toimia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6284
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5763
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3244
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2630
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2564
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2228
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1886
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1779
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1727
    Aihe