Ostetaan skootteri

keeway

eli ostan skootterin joka on ajettu enintään 8000 km
ja joka on kilvis eikä oo mitää vikaa ja jonka merkki on keeway,sym,cip,peugeot,aprillia,honda ,yamaha,gilera
vuosimallia:2003-2010
voin noutaa 70 km säteeltä sievistä mutta poikkeuksena voin noutaa myös oulusta ja kalajoelta
Sähköpostini on cowboys.94@hotmail.com että jos tollane vehe löytyy nii ei muutako sähköpostii tuleen mieluummin kuvien kans

10

2027

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rami10

Hei!
      Mulla tosi siisti ja hyvä kuntoinen Gilera runner 50 skootterin, vuosi malli on 2006 ja ajettu 9000km.
      Haluan myydä sen koska olen muuttamassa ulkomaaille.
      Mun numero on 0440971479
      Säh.pos. bezzour@yahoo.co.uk

• jarno-91

Myyn Skooterin pois koska auto on seuraava menovehje. Symi on -07, todella hyvässä kunnossa. Laitan kuvia jos sinua kiinostaa. Asumme Kaustisella, Keski-Pohjanmaalla. Jappi 040-7494387

• Olen ostamassa tyttärelleni käytettyä skootteria .. Olis mukava nähdä millainen skootteri on myynnissä

• jonskup

• Oulusta käsin

MYYDÄÄN SKOOTTERI OSTETAAN AUTO
      Minulla olisi myytävänä Keeway F-act Racing 2007 valk/pun Skootteri ajettu jotain 5500km toimii moitteettomasti vielä varmaan seuraavat 1000km mutta edessä olisi variaattorin lautasten vaihto maksaa 15€ uudet... ei oo mitään muuta vikaa parit naarmut alakatteissa ja uudet osat peilit, käynistyspolin ja jarrukahvat...
      Myydään tarpeettomana
      koska mopo ikä on jo pikkuhiljaa ohi ja siirrytää usiin haasteisiin.
      Kyselkää
      hamalainenp@suomi24.fi

• vai skootteri?

Kumpaahan olet ostamassa?

• josnkupp
    • TM

SAISKO SUN PUH NUMERON TAI SOITATKO 0466135852

• kipsukka2

Olisi Aprilli sr 50, vuosimallia 2008.
      ajettu noin 2500 Km.
      Katteet valkoiset.
      laitahan s-postia jos kiinnostusta.
      nurmiki78@gmail.com

• rampsu_

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      94
      2713
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1829
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1734
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1640
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1601
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1437
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1237
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1166
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1136
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe