skeitin huolto

skeittihullu

Pitäskö skeittilautaa huoltaa ja miten? ainakin dekki näyttää kuluvan herkästi kun harjottelee flippejä.pitäskö trukit öljytä?vai onko että antaa mennä niin kauan kun lauta kestää.

19

6941

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skeittaaja

Huoltannu mun skeittii siten että oon ottannu laakerit pois renkais ja pyyhkinny ne puhtaaks jos ne näyttää melko likasilta.
      En kyltiiä onko tosta mitään hyötyy :D Mut veikkaan et laakerit kestäis pydempää.

• skeittihullu

ai ei siis tartte vaikka mitään suoja teippejä laittaa reuniin?

• skeittaaja
        skeittihullu kirjoitti:

ai ei siis tartte vaikka mitään suoja teippejä laittaa reuniin?

Ei tarvii laittaa mitää suojateippejä reunoihin ,koska kyllä se skeitti kuluu muutenki aika paljon :)

• aa__???

ois kiva tietää miten ne laakerit voi puhistaa kun oon ettiny netistä ohjeita...

...eikä oo oikeen löytyny mitää simppelii tapaa siihen. : )

• 2v skeitannu

kosteella, mut silleen tosi kuivaks puristetul rätil pyyhit ulkopinnat ja laitat jotain rasvaa (ite käytän aseöljyy) laakereihin, ängen renkaisiin ja lähen rullaamaan. pyörii hyvin, ei ruostu ja liika öljy poistuu aika nopeesti

• skeittaaja15
        2v skeitannu kirjoitti:

kosteella, mut silleen tosi kuivaks puristetul rätil pyyhit ulkopinnat ja laitat jotain rasvaa (ite käytän aseöljyy) laakereihin, ängen renkaisiin ja lähen rullaamaan. pyörii hyvin, ei ruostu ja liika öljy poistuu aika nopeesti

miten saat laakerit pois?

• moro kaikki

En tiedä

• skedewarrior nicki2

laakerit pois , väännät trukin reunaa vasten rengasta jossa laakeri, tulee helposti.

• superlassi

No ite huollan yleensä pelkästään trukkeja ja laakereita. Esim: jos trukit pitävät natisevaa ääntä skeitatessa niin ne ns. trukkikumit kannattaa vahata ja laakereita taas putsaan siten, että otan niistä kilvet pois ja putsaan. Sen jälkeen laitan laakeriöljyä niihin ja kilvet takaisin kiinni. Toivottavasti ymmärsit tuosta tarpeeksi hyvin. =) P.s Kannattaa käydä kattomassa aika hyviä jätkiä noin nuoriksi: https://www.youtube.com/user/Turkusk8

• miukumauku2

millä vahalla sä vahaat ne? :D

• vilzu.02

Millä vahalla vahaat ne

• gbskate

Miten saa trukeista ton vitun natinan pois??

• skatekalle

Poista niistä se vittu

• Anonyymi

Ostin 2pv sit skeitin ja se pitää ihan järjetöntä natinaa vaikka oon psitäny öljyy??
      Osaaks kukaa neuvoo mist se tulee?

• Anonyymi

Sama ongelma...

• Anonyymi

Se johtuu niistä trukkikumeista kaikki laudat natisee ainakin uutena

• Anonyymi

anteeks mut osaako joku auttaa mua? mulla on uus skeittilauta mutta ku heilahdan puolelta toiselle niin se natisee. mistä se vois johtuu?

• Anonyymi

Hakekaa hyvät ihmiset Googlesta englanninkielisiä opetusvideoita, löytyy jokaiselle ongelmallenne simppeli korjaus

• Anonyymi

Se johtuu trukkikumeista kaikki laudat natisee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6694
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      37
      6153
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3414
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2870
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2634
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2328
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2168
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2026
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      1890
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1777
    Aihe