Jos min' kirjoitan googlen hakukentt''n tai osoiteriville ym. tulee juuri noita heittomerkkej' kirjainten kohdalle, ruotsalainen o on [.
Olen sammuttanut koneen kokonaan, mutta se ei vaikuta. Mist' t'm' johtuu ja mit' pit'isi tehd'.
Apua minne aakkoset h'vinneet
7
3418
Vastaukset
- Zelic
näppäimistöasettelu käyttöön vai kuinka???
- Zelic
kateissa..
- äääääääööööö
Zelic kirjoitti:
kateissa..
Järjestelmäasetukset - > Maakohtaiset - >Syöttövalikko
Onko raksi kohdassa suomalainen näppäimistö ?
Näköjään sitten löysitkin ä ja ö kirjaimet. - 'lyt;nt'
äääääääööööö kirjoitti:
Järjestelmäasetukset - > Maakohtaiset - >Syöttövalikko
Onko raksi kohdassa suomalainen näppäimistö ?
Näköjään sitten löysitkin ä ja ö kirjaimet.Kiitos neuvosta, mutta mist' tuo j'rjestelm'asetukset l;ytyy. Olen koittanut muuttaa n'it' merkist;koodauksesta onnistumattu. Firefox on selaimena.
- 'lyt;nt'
'lyt;nt' kirjoitti:
Kiitos neuvosta, mutta mist' tuo j'rjestelm'asetukset l;ytyy. Olen koittanut muuttaa n'it' merkist;koodauksesta onnistumattu. Firefox on selaimena.
L;ysin tuon kohdan kuitenkin ja rasti on suomen kohdalla, mutta kirjaimet viel' kateissa.
- äääääääööööö
'lyt;nt' kirjoitti:
L;ysin tuon kohdan kuitenkin ja rasti on suomen kohdalla, mutta kirjaimet viel' kateissa.
Laita ruksi kohtaan "näytä syöttövalikko valikkorivillä"
Valinta löytyy samasta paikasta ( järjestelmäasetukset - maakohtaiset )
Ilmeistyikö suomen lippu valikkoriville ? - nyt toimii
äääääääööööö kirjoitti:
Laita ruksi kohtaan "näytä syöttövalikko valikkorivillä"
Valinta löytyy samasta paikasta ( järjestelmäasetukset - maakohtaiset )
Ilmeistyikö suomen lippu valikkoriville ?Kiitos paljon avusta. Nyt kaikki toimii jälleen. Amerikan lippuhan ylös ilmestyi ja sain sen vaihdettua Suomeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337244- 396725
- 293674
- 453160
- 342814
- 162602
- 372208
- 162156
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482007- 341950