Hei!
Olen alkanut saamaan gmail-osoitteeseen jotain outoja kiinan kielisiä viestejä, joissa ilmoitetaan aina, että "This is an automatically generated Delivery Status Notification" ja että minun lähettämät viestit eivät ole menneet perille. En ole kuitenkaan tosiaankaan lähettänyt mitään viestejä näihin osoitteisiin mistä tulee ilmoitus, että eivät ole menneet perille. Onkohan minulla syytä huolestua, että minun konetta käytetään jonain roskapostin levittäjänä..? Onkohan muille tullut tällaisia viestejä..? Niitä tulee nykyään useampi päivässä.
Kiitoksia jos joku osaa vähän selventää asiaa.
Kiinalaisia roskaposteja...?
spektroliitti_
3
426
Vastaukset
- juhakorkeapudas
Ihan normaalia. Roskapostittajat käyttävät osoitettasi roskapostien lähettäjänä jolloin nämä ilmoitusviestit tulevat sinulle ellei vastaanottajaa tavoiteta.
Katso lähetetyt viestit, onko mitään lähetetty. Katso myös tämä kohta siellä ihan alhaalla. Tiliä käytetty viimeksi ?? minuuttia sitten IP-osoitteesta ?? ???....
Tiedot kohta näyttää onko tiliisi kirjauduttu muusta sijainnista. Tarkkaile sitä.- MinäIte.
Mitä ohjelmaa siis tarkoitit ? jotta aloittaja ymmärtäisi mitä tarkoitat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337034- 386444
- 293524
- 453060
- 342724
- 152418
- 372198
- 162076
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481957En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191807