juu olis sellasta et joskus kun irrottaa kaasusta kuuluu pieni suhahdus.mistä vois johtua.en oo osannu paikallistaa?
fzr ampuu?
3
387
Vastaukset
- tekee
Itselläni ainakin exup vaijeri vähän jumii, ja epäilen exupin pienen viiveen aiheuttavan suhahduksen kaasua löysätessä.
- Apua tarvitseva
Mulla siis sama juttu. Kun irrottaa kaaususta niin kuuluu pieni suhahdus about tankin alta? Eli siis mahdollisesti exup vaijeri vai venttiili? Olen aloittelija näiden prätkien kanssa. Mutta omistan siis moto guzzi bellagion 940 vm.07.
Kiitos mahdollisista vastauksista. - Apua tarvitseva
Mulla siis nyt sama juttu. Kun irrottaa kaaususta niin kuuluu pieni suhahdus about tankin alta? Eli siis mahdollisesti exup vaijeri vai venttiili? Olen aloittelija näiden prätkien kanssa. Mutta omistan siis moto guzzi bellagion 940 vm.07.
Kiitos mahdollisista vastauksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337244- 396725
- 293674
- 453160
- 342814
- 162602
- 372208
- 162156
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482007- 341950