Ark of truth ja continuum. Missä järjestyksessä nämä kannattaa katsoa? Ja yleensäkin vasta Stargate SG-1:sen jälkeen?
Stargate
4
776
Vastaukset
- jmov
Ark of Truth on jatkoa SG-1 -sarjalle, ja siinä koko ori homma ratkeaa. Continuum on sitten juonesta erillinen elokuva, jossa nähdään mm. Ba'al.
Eli paras varmaan katsoa näin: SG-1 => Ark of Truth => Continuum - Scifisti77
Sanoisinpa, että Stargate maailma on aika yhtenäinen, joten kannattaa ensin katsoa sarjat. Myös Stargate Atlantis. Stargate Atlantiksen 4.kaudella Atlantiksen johdossa on Samantha Carter eli SG-1:n jäsen. 5.kauden alussa Atlantista Carter saa "potkut" johdosta ja palaa takas SGC:hen ja tästä alkaa sit Continuum elokuva. Ark of Truth taas sijoittuu tosiaan SG1:n 10.kauden jälkeen.
Jos haluaa alkaa katsomaan Atlantista, pitää ensin katsoa 7.kautta SG1:stä. Sitten rinnakkain 8.kautta SG1:stä ja 1.kautta Atlantista, 9.kausi SG1:stä ja 2.kautta Atlantista, 10.kautta SG1:stä ja 3.kausi Atlantista ja sit 4. ja 5.kausi Atlantista. Ja siten, että aina ensi katsoo SG1:sen jakson ja sit Atlantiksen jakson. Meinaa on muutamia jaksoja jossa menee juonet ristiin. Esim 10.kauden SG1:n jakso "The Pegasus Project". Ja välillä kommentoidaan toisessa sarjassa toisen sarjan tapahtumia jne. Mutta kyllä ne voi katsoa erikseenkin, hyvin ne itsekseenkin seisoo. Mutta suosittelen tuollaista rinnakkain katselemista.
No mut sillee!
Scifisti77- Puupääpää
Olen katsonut Atlantista heti, kun bokseja sai kaupasta. Yksi yllätys oli ihmisten oma avaruusalus. Nyt katson SG1:stä 7 kautta. Tilaan loput, kun kympinkin saa. ( cdon.com )
- KaaleppiK
Puupääpää kirjoitti:
Olen katsonut Atlantista heti, kun bokseja sai kaupasta. Yksi yllätys oli ihmisten oma avaruusalus. Nyt katson SG1:stä 7 kautta. Tilaan loput, kun kympinkin saa. ( cdon.com )
ne alukset ainakin ensimmäinen tehty asgardien avulla ja mahdollisesti tokrien
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717