Teen tähän aloituksen joka koskee seksin käyttöä sekä magiassa, että mystisen kokemuksen tavoittelussa. Myös tantra ja karezza kuuluvat ko. aihepiiriin.
Kertokaa omia tietojanne tai kokemuksianne aiheesta!
SEXUAALIMAGIA ?
5
643
Vastaukset
- bolgrad**
kukaan kertoo omista kokemuksistaan tällä palstalla. Jos oikeasti haluat vastauksia, mene tonne seksi puolelle tai anna henk. koht, sähköposti osoitteesi, mihin voivat vastailla.
Itse en sexuaalimagiasta juurikaan mitään tiedä. Tantra tuntuu aikaa vievältä touhulta, mihin minulla ei ole aikaa... ja tuskin tulee koskaan olemaankaan. Karezzasta en ole koskaan kuullut. - vamacara
Yleensä tästä aiheesta ei julkisesti keskustella. Kiinnostuneet voivat kirjoittaa spostilla sapi-meht@saintly.com
- cybo-ceronimo-cabriel-61
Aihe viittaa syvälle menneisyyden taikoihin.
Sillä jo JHVH edustaa aurinkoa maan hedelmöittäjä, kirjaimet 'Jod' ja 'HVH' edustavat myös phallosta ja yonia. Tämän sukupuolisen merkityksen vuoksi tuota kirjain-yhdistelmää ei ollut sopivaa hokea ääneen.
Itse magiasta yksi esimerkki, jossa tekniikassa ei pää-asia ole runkkaaminen,vaan mystisen yhtyminen omaan itseen.
Otetaan istuen sikiö-asento ja oma kalu suuhun ja samalla varpaista kiinni.
Asetelmassa pyritään löytämään asento, jossa sormet/varpaat sekä kieli/kalu antavat yhdessä symbolisen "alkio-alku-Isän"[luku-arvona 32]symbolisen arvon.
Tässä yhteydessä kielellä kierretään [lue: hyväillään] eli "ympärileikataan" siittintä, samalla resitoidaan["hhhhmmmmm"] 22 kirjaimen salaista-yhdistelmää yhdessä jumalallisen tetragrammatonin JHVH kanssa. Kun orgasmi purkaa lastin suuhun, niin mieleen [piti] tulvahtaa metaforallisesti fiilis "alkio-alku-Isästä" joka fiilis auttaa "uuden luomuksen" vanhurskasta kasvua hyvyyteen.- Mystix
..Ior Bock´in jutuilta!
- JakePii
Kasvata ensin energiaa sakraalichakrassasi pysäyttämällä kiihottaminen aina juuri ennen orgasmia. Näin saavutat pikkuhiljaa jatkuvan orgasmin tilan. Ala siirtää energiaa hengittäen koko ajan alhaalta ylöspäin chakra chakralta kohti päälakeasi. Kun pääset sydämeen asti veikkaan että yllätyt positiivisesti kun kaikkea syleilevä rakkaus täyttää olemuksesi. Kun pääset otsachakraan, eteesi aukeaa varmasti mielenkiintoinen maailma. En voi sanoa minkälainen koska olen aina säpsähtänyt hereille tuossa vaiheessa. En ole tehnyt tätä harjoitusta moneen vuoteen. Pitäisiköhän aloittaa taas...
Tämä on enemmänkin tantraa kuin läntistä seksuaalimagiaa jossa yleensä ejakulaatio on tärkeä osa rituaalia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2636366Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne573004Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä662804- 1562272
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161789Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1651465- 821444
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o261372Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351321Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091027