Katsastusmies tarjosi hylsyä. Seuraavat viat todettiin:
- Oikea etujarru laahaa
- Pohjalevy, edessä ja vasemmalla, ruostevaurioita (alatukivarsien kiinnityskohdat)
- pesulaite ei toimi.
Kannattaako alkaa korjauttaa? Vuosimalli on 1989, mittarissa noin 151 000 km. Osaako kukaan arvioida, mitä näiden vikojen korjaus voisi tulla maksamaan?
Jarrujen korjaus voisi periaatteessa olla helppoa, mutta voi olla, että jarrusatula pitää irrottaa kokonaan ja purkaa. Pesulaitteen saisi edullisesti vaihdettua itse, vaan entäpä nuo hitsaukset? Itse en niitä osaa korjata.
Nettiautosta saa noin 500 euron sijoituksella katsastetun, hyväkuntoisen vastaavan auton, joten olisiko syytä poistaa kilvistä ja viedä romuttamolle?
Muuten auto on ok kunnossa, maalipinta on ok eikä sisätiloissakaan ole sanomista.
Hylsy tuli - kannattaako korjata?
4
617
Vastaukset
- Mungo.
hankala sanoa.. mutta jos minulta kysyttäisiin korjaisinko kolmeensataan nuo viat, niin rohkenisin antaa myöntävän vastauksen. Koska autollasi on ajettu noinkin vähän ja se on siis muutenkin siistissä kunnossa, niin varmin valinta minun mielestäni olisi korjauttaminen. Autoja kyllä nykyään annetaan jopa ilmaiseksi täydessä ajokunnossa ja katsastettuna, mutta omastaan tietää varmuudella sen viat tai viattomuuden.
- asiaa...
Haluatko pitää autosi ja sijoittaa siihen muutamia satasia?
Paljonko saisit myydessäsi autostasi vikalapun kanssa,paljonko jää välirahaa maksettavaksi vastaavanlaiseen katsastettuun.
Et kertonut tarkkaa mallia autostasi!
Tuon ikäisillä Nissaneilla ei juurikaan ole myyntiarvoa laisinkaan,mutta ajelee vielä pitkän pätkän,jos vaan viitsii vuosittain hitsata katsastukseen.
Kolme sataa ei ole paha hinta jos kyseessä on tukivarsien kiinnityskohta ja tukivarret joutuu irroittamaan. - NissanMies
asiaa... kirjoitti:
Haluatko pitää autosi ja sijoittaa siihen muutamia satasia?
Paljonko saisit myydessäsi autostasi vikalapun kanssa,paljonko jää välirahaa maksettavaksi vastaavanlaiseen katsastettuun.
Et kertonut tarkkaa mallia autostasi!
Tuon ikäisillä Nissaneilla ei juurikaan ole myyntiarvoa laisinkaan,mutta ajelee vielä pitkän pätkän,jos vaan viitsii vuosittain hitsata katsastukseen.
Kolme sataa ei ole paha hinta jos kyseessä on tukivarsien kiinnityskohta ja tukivarret joutuu irroittamaan.Auton olen saanut ilmaiseksi, omaa rahaa siinä ei ole vielä kiinni kuin tuulilasinpyyhinten verran. :)
Veikkaan, että vikalapun kanssa voisi saada ehkä...100 € ? Malli on Micra 1.2LX.
Kyllähän tuolla viellä ajelisi, kone on mittausten mukaan aika hyvässä kunnossa. (CO-pitoisuus 0,6 / 3,50, HC-pitoisuus 112 / 600). - pikku-pajoilta
NissanMies kirjoitti:
Auton olen saanut ilmaiseksi, omaa rahaa siinä ei ole vielä kiinni kuin tuulilasinpyyhinten verran. :)
Veikkaan, että vikalapun kanssa voisi saada ehkä...100 € ? Malli on Micra 1.2LX.
Kyllähän tuolla viellä ajelisi, kone on mittausten mukaan aika hyvässä kunnossa. (CO-pitoisuus 0,6 / 3,50, HC-pitoisuus 112 / 600).onko kiinnostusta korjata kohtuullista korvausta vastaan. Kaikesta päätellen et niin kovin paljon kuitenkaan autoa tarvitse niin mitäpä sitä muualta etsimään kun vanhastakin vielä saa suhteellisen pienellä vaivalla kulkineen. Tuota joo, tuosta satasen hinnasta..joku saattaisi maksaa, tai sitten ei. Nykyään kun vanhoilla rattailla ei ole enää mitään arvoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336814- 376263
- 293474
- 452940
- 342674
- 152368
- 372188
- 162056
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481917En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191787