lautalla BA

askis

Jos lähtee aamulla Montevideosta Coloniaan,millä pääsee parhaiten ja ehtiikö päivässä käymään sieltä lautalla Buenos Airesissa ja takas illaksi MV?
Minkälaiset rajamuodollisuudet ja minkälainen laiva/lautta,kulkeeko kuinka tiheään? Matkaa ei taida tulla ku jotain 50-80km??

3

1397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta onnistuu

En ole katsonut ikinä miten lautat noin päin kulkevat. Menin itse Argentiinasta Uruguayn Coloniaan, en Montevideoon asti. Melkoinen kiire tuossa kyllä tulee koska lauttamatka kestää ainakin 3 tuntia per suunta. Mutta meneehän ihmiset hitaalla lautalla Helsingistä Tallinnaankin päiväretkelle.

Katso aikataulut osoitteesta Buquebus.com. Sieltä selviää myös hinnat ja voi varata liputkin. Yleensä siellä on jotain tarjouksiakin.

Rajalla joudut lähtöpäässä jonottamaan. Esim Buenos Airesissa pitää mennä rantaan ainakin 1,5 tuntia aikaisemmin. Siinä sitten samalla tehdään tulliselvitys ulos Argentiinasta ja sisään Uruguayn. Eli toisessa päässä voi sitten suoraan vaan kävellä ulos paatista. Näin ainakin tuossa Colonian matkassa.

Lentäen Montevideosta pääsee nopeasti ja Buenos Airesiin. Joskus lennot ovat jopa ihan saman hintaiset kuin tuo paatti. Ja ainakin yksi lentoyhtiö lentää BA:n kotimaan kentälle joka on aivan kaupungin keskutassa, ei mene siis matkoihin aikaa.

Samoin nuo paatit tulee ihan kaupungin keskustaan.

Buenos Airesissa kyllä helposti vierähtää montakin päivää.

• grogi

lautta COLONIASTA BA:han kestää n 55min, Montevideosta 3 tuntia. Lauttoja kulkee n.2tunnin välein alkaen aamu 6:sta viimeisen tullessa n. klo 23. eli kerkeät. Montesta coloniaan pääsee melkein koko matkan vetämään motaria tuhatta ja sataa, joten siihenkään matkaan ei kulu kuin vähän toista tuntia.

• risail

sinuna menisin MV:sta bussilla coloniaan,Uruguayssa linkkarilla liikkuminen on aika edullista ja kyyti halpaa ja pitkänmatkan busseissa on vessat ja autot ei pysähdy joka kylään.
      voit myös vuokrata auton mutta se ei kauhean halpaa ole.
      menin itse buguebusin lautalla BA:iin ja kesti noin tunnin.
      hyvää matkaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6864
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      38
      6324
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3474
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2950
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2684
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2368
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2188
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2056
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1917
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1787
    Aihe