Onko todella yleisön mielestä uskottavaa kun homoseksuaali henkilö laulaa heteroseksuaalisesta rakkaudesta kertovia lauluja ?
Uskottavuusongelma ?
3
689
Vastaukset
- juu...
Tuotapa olen minäkin pohtinut ja juuri se on saanut minut Jarin kaapista tulon jälkeen vähemmän innokkaaksi kuulijaksi. No ei voi sanoa että koskaan olisin oikein kunnolla fanittanut, olenpahan vain tykännyt sen biiseistä ja alkuaikoina äänestäkin.
Mikä uskomattominta, Jarin kaapista tulo järkytti ilmeisesti eräitä faneja. Siis oikeasti, oliko jollekin vielä yllätys se että se on homo. Ei luulisi olevan noin sinisilmäisiä ihmisiä tässä maailmassa. - nimittäin siinä
että onko korviesi välissä, mitään muuta kuin tyhjää tilaa.
Jokainen tulkitsee ja kuulee musiikin, kuten itse haluaa. Mistä tiedät Jarin kappaleiden kertovan heteroseksuaalisesta rakkaudesta? Mitä väliä sillä on? Rakkaus asiana ei muutu miksikään, olipa se kenen hyvänsä välistä.
Miksi et rakkauslaulun kuullessasi mieti sitä omaa kultaa? Miksi ihmeessä vaivata päätään toisten rakkausasioita miettimällä?
Joka asiasta voi halutessaan löytää ongelman.- Dark-women
Kirjoittaja:nimittäin siinä...Hyvä tuo sinun kirjoitus. Olen samaa mieltä kanssasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337244- 396725
- 293674
- 453160
- 342814
- 162602
- 372208
- 162156
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482007- 341950