Tuntuupi, että kaikki entiset kaverit on muuttaneet kauemmas opiskelemaan tai töihin ja itse olen ollut niin työkeskeinen, ettei kavereita enää pahemmin ole. Siispä olisko kotka/hamina seudulla ketään, kuka haluaisi tutustua tämmöseen melkein kaikkeen valmiiseen 20v nuoreen naiseen, ihan kaveri mielellä? kahviteltaisiin, käytäisiin leffoissa, salilla tai mitä sitten mieleen tulisikaan. Auta yksinäistä ja mailaa osoon Namsu_@hotmail.com niin katsellaan eteenpäin
Kavereita kotka/hamina akselilta
Rulli
4
673
Vastaukset
- Saurr
Oon ite 13v. tyttö Haminasta, mut tuntuupi, että et etsiskele alaikäistä seuraa..
Mut onnea etsintöihin, vähän upittelen täällä ^^ - napunen91
Hei!
Olen Kotkassa asuva hiukan yksinäinen 19 vuotias tyttö ja etsiskelen kavereita leffailtoihin, hengailuun ja lenkkiseuraksi.
olen iloinen, aluksi hieman ujon puoleinen mutta tutustuttua puhelias.
pistä viestiä teatt@luukku.com jos haluat uuden kaverin :)- hipsis
Vieläkö täällä etsitään uusia kavereita? Kyselee 26 vuotias nainen.
- Anonyymi
Timo Lanu, vitun huaran penikka!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336654- 356073
- 293364
- 452830
- 342624
- 152318
- 372168
- 162006
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons461872En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767