mua kyllä ottaa päähän skorpioni miehet
niillä on todella vetovoimaa ja kun niihin jää koukkuun
ne väittää ettei suhde ole heidän tapaistaan
naiset älkää lankeeko skorpioni miehiin kärsitte kuten mä
Skorpionit
6
730
Vastaukset
- särkynyt kala...
... juurikin riitelin oman skorpparini kanssa tosi pahasti enkä tiedä ollaanko enää edes yhdessä.
- meranka
Ei tarvitse miettiä skoripionimiestä; kainaloon otat. Hyvä mies pohjimmiltaan. Kovin vähän heitä tarjolla. Väkivaltaa ei saa hyväksyä, eikä olekaan. Älyllinen, hyvä tyyppi on, pitää olla vain hieman vahvempi. Kiivas luonne, mutta hyvä luonne. Omalla luonteella pärjää.
- meranka
Ei tarvitse miettiä skoripionimiestä; kainaloon otat. Hyvä mies pohjimmiltaan. Kovin vähän heitä tarjolla. Väkivaltaa ei saa hyväksyä, eikä olekaan. Älyllinen, hyvä tyyppi on, pitää olla vain hieman vahvempi. Kiivas luonne, mutta hyvä luonne. Omalla luonteella pärjää.
- Ottaisin kyllä
meranka kirjoitti:
kainaloon mutta uuden raivarin pelossa en vain uskalla... :/ pitäisi olla vahva ja ollaanhan me ennenkin tapeltu mutta nyt hän sanoi niin pahasti että särki meni tämä tyttö...Lähetin kyllä nätin viestin eilen hänelle mutta arvaat jo ehkä että eihän se vastaa.... auts.
- että vastasko?
Ottaisin kyllä kirjoitti:
kainaloon mutta uuden raivarin pelossa en vain uskalla... :/ pitäisi olla vahva ja ollaanhan me ennenkin tapeltu mutta nyt hän sanoi niin pahasti että särki meni tämä tyttö...Lähetin kyllä nätin viestin eilen hänelle mutta arvaat jo ehkä että eihän se vastaa.... auts.
................
- hän siihen
että vastasko? kirjoitti:
................
viestiin vastannut kuten arvasinkin, mutta menin itse hänen luokseen, tartuin härkää sarvista huh...Rankat keskustelut käytiin eikä hän päästänyt mua millään tavalla helpolla, testasi, kiukutteli, uhkaili, naljaili, voit kuvitella....
Ihan kunnolla ei kaikki ole hyvin vieläkääm, tarvitaan aikaa enemmän.Ja sitä Rakkautta....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336524- 356003
- 293324
- 452770
- 342604
- 152278
- 372158
- 161986
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401829En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757