Olen tähän asti käyttänyt rasvaisen ihoni hoitoon Dermalogican kosmetiikkaa. Lähinnä rasvaisen ihon Medibac voiteita. Nyt nuo MediBac aineet näyttää olevan ihan kivaan hintaan nettikaupassa www.kauneushoitolainkeri.fi ja sieltä olen ennenkin tilannut.
Katsoin että, sielä oli myös miehille oma ihonhoitosarja Shave mitä en ollut aiemmin huomannut. Tietääkö kukaan millaisia aineita ne on? Onkohan se joku ihan just tullut linja koska kun kysyin tuolta nettipalvelusta kosmetologilta tuotteita itselleni niin sitä ei suositeltu vaan tarjottiin tätä MediBacia.
Tosin ne kyllä on auttaneet nyt ei finniä pukkaa juuri koskaan.
Dermalogica Shave
2
598
Vastaukset
- jöde
Ostin Shave sarjaa alkukeväästä ja kosmetologi sanoi sen olevan aika uusi linja. Siinä on hyvä pesuaine mikä kuorii, sisältää jotain rakeita. Paranajoon ihan hyvä geelimäinen partavaahto joka ei kuivata ja sitten ostin vielä partabalsamin joka korvaa partaveden. Hyviä aineita kun iho on kuiva ja hajusteallergia vaivaa. Rasvoittuvan ihon kanssa en tiedä toimivatko.
- miehensä vaimo
Olen ostanut miehelleni näitä Dermalogican Shave tuotteita ja itsekin käytän sen sarjan pesuainetta. Haeskelen isänpäivälahja ideaa ja taidan ostaa lahjakortin kosmetologille. Olisi miestenkin aika hoitaa ihoaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337004- 386434
- 293514
- 453010
- 342714
- 152408
- 372198
- 162076
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481947En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191807