Elikkäs tämä tyhmä kysymys menee seuraavasti:
Mulla on aina ollu hiustyyli siili. Nykyisin kuitenkin oon tupannu gilleten mach3:sella höyläämään kuupan vielä täysin paljaaksi kuin buddhalaisella ikään. (viis vuotta sitten pioneerikomppaniassa opittu tapa)
Gilleten Mach3:sen terät kuitenkin tässä projektissa menee tosi helposti "tukkoon" eikä tahdo aueta vaikka kuinka veden kanssa läträis. Liekkö vika sitten vaahdossa vai missä...?
Elikkäs liekkö jollai ois jotai käytännön vinkkiä, että oisko olemassa jotain toisenlaista terää tähän tarkotukseen vai mitenkä nää terät sais paremmin pysymään "auki"?
Terät on sen verta arvokkaita, että tulee nykysellään vähän turhan kalliiks tuo kuupan ajelu.
En kuitenkaan vielä viittis näitä naisten säärikarvavahoja ja "liimaliuskoja" ruveta kuuppaan lätkimään. En vielä niin masokisti ole.
tyhmä kysymys
nahkakuula
3
783
Vastaukset
- agdfgdfgdgafdg
... höylän sijaan: VOIDE TTA - levitä ja huuhtele ( ei lliimalappuja eikä "vuolemista")
esim: http://www.veet.fi/cream-products.php
säärillehän nämä yleensä on tarkoitettu - mutta ihan hyvin menee myös yläpäähän. - kaljuus kunniaan
samanmoisella koneella kuulaani kiillotan käytän shampoota tai suihkusaippuaa eikä kone mene tukkoon läheskään yhtä helposti kuin esim. partavaahdolla.
- kaöasoqw
Oriflamen North For Men Normal Skin Shaving Gel.
Tätä parranajogeeliä käyttää yksi mun kaveri päänsä ajamiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336694- 376153
- 293414
- 452870
- 342634
- 152328
- 372168
- 162026
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons471890En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777