chi + hieronta

magneettipossu

Ennen ajattelin chi/ki :n olevan soopaa, mutta poikettuani itse hoidossa ajattelin kirjoittaa tänne hieman aiheesta.

Kärsin yläselän kivusta, joskus en saa edes kunnolla henkeä.Lihakset on jumissa johtuen työstäni ja olen nukkunut huonosti jo pitkään.

Hoito aloitettiin siten että istuin tuolille ja hoitaja oli parin metrin etäisyydellä minusta keskittymässä.Huone oli viileähkö, ikkuna oli auki ja vaimoni oli myös huoneessa katsomassa.

Hoitaja aloitti jonkin hengitysharjoituksen tekemisen ja keskittyi muutaman minuutin ajan.Etäisyyttä siis hoitajaan oli parisen metriä.Hän osoitti kämmenillään minua kohti ja aloin tuntea kuumuutta.

Hetkisen päästä oli jo niin kuuma että hiki virtasi joka puolelta.Hoitaja kyseli tuntemuksiani ja vastattuani että on hemmetin kuuma, hän lopetti harjoituksensa ja kertoi että nyt aloittaa hieronnan.

Jo pelkkä energiajuttu mitä hän teki sai minut hengittämään paremmin.Hieronta sitten käsitti akupisteitä ja muunmuassa tiettyjen jalkaterän osien hieronnan.

Lopuksi hän pisti käsiini kolme magneettia ja jalkaan yhden tiettyihin kohtiin, jolloin kipu katosi niskastani ja oli helppo käännellä päätä.Magneetit olivat hyvin pieniä ja kiinnitys tapahtui pyöreällä laastarimaisella tarralla.

Seuraavana aamuna otin laastarit pois ja pari kolme päivää olo oli mahtava.Vaimo sanoi että kuorsaus on loppunut öisin ja olen energisempi.

Sain hoitajalta parisen dvd:tä hengitysharjoituksia varten, kartan jalkapohjien meridiaaneista sekä ohjeet magneettien käytöstä.

Koko hoito maksoi euroissa parisen kymppiä.
Mielestäni hyvinkin hintansa väärti.

Olen vieläkin hieman "ulalla" koska en tosiaan ole aiemmin uskonut tällaiseen, mutta on kait pakko uskoa kun se kerran ainakin minulla toimi.

3

306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saattaatoimia

Kaikki on energiaa (vrt. lämpöenergia, liike-energia, valo, äänen värähtely eri taajuuksilla)
      En pidä mahdottomana, että jollakin voi olla lahja ja siitä jalostettu ja opittu taito energioita aistia ja jopa hieman valjastaa hoitotyöhönkin hieronnan kera.

• Skepponen

Eiks toi chi oo villakoirarotu?
      Onko kyseessä villakoira hieronta?

• kremppojaolis

Voisitko antaa tämän ihmehoitajan nimen ja osoitteen, sillä vaivoja olisi parannettavaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4835
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      490
      1498
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      840
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      717
    Aihe