Mulla on ollut lähes viikon nenä tosi kipeä yläosasta, kosketusarka ja myöskin kumartuessa sattuu. Ja olemme nyt tehneet muuttoa homeisesta autotallista joten siellä on joutunut tunnin pari olemaan kerrallaan ja siellä todellakin haisee home ja näkyykin ja siellä ollessa alkaa nenä, silmät, korvat ja kurkku kutiamaan. Nenä ei ole ollut tukkeessa, mutta olen nyt ruvennut huuhtelemaan sitä "sarvikuonolla" ja sen ansiosta se sitten on mennyt vähän tukkeeseenkin kun en ilmeisesti vielä osaa hommaa oikein. No nyt oli lämpöäkin 37.2 mikä nyt ei välttämättä selitä mitään, käsittääkseni voi olla myös ihan normaalilämpökin vielä. Mutta jos nyt lämpö nousee niin itse epäilisin poskiontelotulehdusta, tosin poskipääthän mulla ei arista yhtään vaan tuo nenä. Vai onko se sitten joku muu nenäontelotulehdus. Mutta eikö nuo tulehdukset nimenomaan tule yleensä flunssan tai muun nuhan jälkeen kun on tukkeessa? Mulla siis ei mitään tukkoisuutta ole ollut, vaan tuo kipu. Voisko se kipu kuitenkin tulla siitä homeesta kun limakalvot ärtyvät? Kesällä oli päivän tai pari nenä kipeä ja silloin taisi olla siitepölyoireita.
Home??
Nenäkipuinen
0
197
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1624113Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372403- 1552131
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801292
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241250Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441102Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100908Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115830