Ovatko mopon etuhaarukassa sivulle näyttävät heijastimet pakolliset vai saako ne ottaa pois?
Mitä sanoo laki ?
heijastimet mopon sivuilla
7
5702
Vastaukset
- iouhfhdfhdf
älä ihmeessä ota pois vaan laita mieluummin lisää.
- ghjghjghjghj
Eivät ole pekolliset kun kaikissa niitä ei vakiona ole.
Pois vaan ne siitä jos ei miellytä. - ööö ja äää?
neonväriset liivit, tappokatkaisin, tuulilasi, automaattinen bensahana, automaattivalot ja automaattivilkut, vapaa-valo, öljyvalo, pitkien merkkivalo, vilkkujen merkkivalo, kaatumaraudat tahi apupyörät.
Valkkaa vaikka noista minkä haluat jättää.:)- aijjaiiiiiii
Itse asiassa laki sanoo niin, että moottoripyörässä sivuheijastimet ovat vapaaehtoiset. Mopossa PAKOLLISET.
Ymmärrän että vanhat ruoskat eivät näitä omaa, mutta uusissä mopoissa joissa ne ovat vakiona, ne pitää pitää. - Anonyymi
aijjaiiiiiii kirjoitti:
Itse asiassa laki sanoo niin, että moottoripyörässä sivuheijastimet ovat vapaaehtoiset. Mopossa PAKOLLISET.
Ymmärrän että vanhat ruoskat eivät näitä omaa, mutta uusissä mopoissa joissa ne ovat vakiona, ne pitää pitää.Ei kukaan niitä nyt oikeasti pidä kun niin rumat
- DRAC
minun mopossani ei ollut vakiona (liikkeestä ostettuna) mitään muita heijastimia kuin takarekisterikilventelineessä...
- JormaKik8
Heijastimet on pakolliset, kaikissa mopoissa ei ole vakiona mukana, mutta niihin pitäisi ostaa itse ja asentaa että kulkupeli olisi laillinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316049- 345513
- 293114
- 342484
- 442377
- 152138
- 372128
- 121721
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391706En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191697