Ohessa yksi artikkelin pätkä aiheesta. Asia askarruttaa, joten oletko sinä, jolla on ollut silikonirinnat vasta vähän aikaa tai jo vuosia havainnut hiustenlähdön lisääntymistä tai jopa pälvikaljua? Näistä mahdollisista haitoista kirjoitetaan palstalla vähän, yleensä aiheena on vain kapseloituminen.
Hiustenlähtö on erittäin yleinen rintaimplanttia kantavien naisten USA:n terveysviranomaisille raportoima ongelma. Tiedetään että silikonia sisältävät hiustenhoitotuotteet aiheuttavat usein hiusten vähenemistä ja pahimmassa tapauksessa syöpää. Näyttää vahvasti siltä, että myös silikonia sisältävien rintaimplanttien yhtenä haittavaikutuksena on hiusten harveneminen. Jos naisella on vaihtoehtona pysyvästi kalju päälaki tai normaalit pienet rinnat, niin päätöksen tekemisen ei luulisi olevan kovin vaikeaa.
Silikonirinnat ja hiustenlähtö
5
1258
Vastaukset
- tuohon......
artikkeliin.
- ainako näin
aöjfaöjaf kirjoitti:
http://eurosinkut.net/forum/viewtopic.php?p=7705&sid=f2bf0949fc0502bc1a74dbde88d8738e
Voin sitten varmastikin päätellä, että koska silikonia sisältävät hiustuotteet eivät ole aiheuttaneet minulla hiustenlähtöä, voin siinä suhteessa ottaa turvallisin mielin silikonit ;-)
- aidan seipäät
ainako näin kirjoitti:
Voin sitten varmastikin päätellä, että koska silikonia sisältävät hiustuotteet eivät ole aiheuttaneet minulla hiustenlähtöä, voin siinä suhteessa ottaa turvallisin mielin silikonit ;-)
Silikoni hiustenhoitotuotteissa nimenomaan levitetään hiuksiin ja päänahkaan. Ei siis mikään ihme jos aiheuttaa hiustenlähtöä kun ihohuokoset ja hiusten suomut tukitaan. Implanteista ei pääse silikonia verenkiertoon, eikä siis myöskään hiuksiin tai päänahkaan. Jos hiuksia lähtee implanttien laiton jälkeen, syytä pitää hakea jostain muualta kuin implanteista.
- Anonyymi
aidan seipäät kirjoitti:
Silikoni hiustenhoitotuotteissa nimenomaan levitetään hiuksiin ja päänahkaan. Ei siis mikään ihme jos aiheuttaa hiustenlähtöä kun ihohuokoset ja hiusten suomut tukitaan. Implanteista ei pääse silikonia verenkiertoon, eikä siis myöskään hiuksiin tai päänahkaan. Jos hiuksia lähtee implanttien laiton jälkeen, syytä pitää hakea jostain muualta kuin implanteista.
Silikoni implanttejen yksi yleisin haittaoire on hiusten lähtö.. Kanntaa hakea vähän lisää tietoa, sitä kyllä löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717