Millaisten ihmisten kanssa tulet parhaiten toimeen? Mitkä taas aiheuttavat ärtymystä?
Iloisena ja sosiaalisena tulen toimeen totta kai, iloisten ihmisten seurassa, jotka ovat enemmänkin optimisteja kuin pessimistejä erinäisissä asioissa. Pienimpiä murheita en jaksa alkaa kuuntelemaan, eli kun meistä vesimiehistä on joskus kirjoitettu "pikkumurheet eivät jaksa kiinnostaa" pätee minuun.
Minun ystävinäni ovat vesimies, leijona, rapu ja oinas. Nämä merkkien edustajat ovat iloisia (en yleistä, vaan Juuri ne tuntemani henkilöt) heillä on huumorintajua ja he ovat ymmärtäväisiä.
Minä en jaksa olla sellaisten seurassa, jotka eivät ole kovin iloisia, paremminkin ehkä kylmiä ja "kankeita" Iloisessa seurassa viihtyminen johtuu varmasti siitä, koska olen sitä itsekin :) Ehkä parhaiten noista merkeistä tulen toimeen oinaan ja leijonan kanssa. Toisen olen tuntenut jo vuosia.
Ystävien kesken
4
1049
Vastaukset
- edlee
Itse tulen toimeen parhaiten härkien, skorppareiden, kaksosten ja oinaiden kanssa.
Vähiten tulen toimeen kauriiden, rapujen ja leijonien kanssa.
Nuokin tietty riippuvat ihmisistä, en siis yleistä. :) - VesiM.
kanssa, jotka eivät ole altistuneet systemaattiselle aivopesulle. Tulen toimeen muidenkin kanssa, mutta eipä sellaisten seurassa kauan jaksa olle.
- ninni20
Parhaat ystävät kaksosia,Myös muutama härkä. Leijonan kanssa ei suju työt. Äiti ja sisarus suhteet tosi lämpimät;he molemmat kaloja.
- AquarrriusN
Läheisimpiä vaa`at, kaksoset, jousimiehet. En tule toimeen ylimielisten enkä jatkuvasti pikkuasioista märehtivien taikka toisista juoruilevien kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337034- 386444
- 293524
- 453060
- 342724
- 152418
- 372198
- 162076
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481957En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191807