Kaverien horoskooppimerkit?

kyselisin

Ajattelin kysäistä, että minkä horoskooppimerkin parhaimmat ystäväsi omaavat? :D Ja sano myös oma horoskooppi.

Itse olen rapu ja minulla on ainakin härkiä, skorpioneja, vaakoja ja kauriita kavereina. Olen huomannut että tulen härkien kanssa kaikista parhaiten toimeen. Minun on tosi helppo olla heidän seurassaan ja jotenkin tunnen olevani jokaisen tuntemani härkäihmisen kanssa samalla aaltopituudella. Skorpionien kanssa taas tuntuu, että on tietynlainen yhteys, jossa molemmat osapuolet tuntevat toistensa tarpeet.
Kauriiden kanssa on mielestäni todella helppo puhua luottamuksellisia asioita. Ja suurin osa tuntemistani vaa'oista ovat tosi ystävällisiä, mukavia ja huomaavaisia ihmisiä !

5

693

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäpä vuan

enimmäkseen vesimiehiä ja rapuja... Itse olen neitsyt.

• taivaan kappale

minäkin olen rapu ja samat on ajatukset härkä on åkkipikainen ja rapu rauhallinen.tarkoitan että härkä kun suuttuu se ei paljon ajattele .se voi tehdä mitä vain ,mutta muuten härkä säyseä ,sen kanssa pärjää hyvin ei oo nalkuttaja .28 v kokemus.

• Comment

Löydän itseni liikkumasta Aurinko-Rapu-merkin kanssa, mieluiten, se hämmästyttää. Olen aurinko-Härkä.
        Olemme hyviä ystäviä. Ei koskaan ole kiire, se on sellaista levollista yhdessäoloa, kuin sielunkumppanit. Elämänsuola.

• Nti september
        Comment kirjoitti:

Löydän itseni liikkumasta Aurinko-Rapu-merkin kanssa, mieluiten, se hämmästyttää. Olen aurinko-Härkä.
        Olemme hyviä ystäviä. Ei koskaan ole kiire, se on sellaista levollista yhdessäoloa, kuin sielunkumppanit. Elämänsuola.

Parhaimpiin ystäviin lukeutuu, oinaita, kaloja, skorpioni, leijonia ja toinen neitsyt. Suhde härkään, joka ennen tätä oli sanailua ja mielenkiintoa tarjoava hyvä ystävä.

Neitsyen kanssa yhteys on sanaton, kaikki toimii. Kalojen kanssa ei riidellä koskaan, eikä mikään hypi silmille yleensäkään. Tarjoavat myös visuaalista tyydytystä lentävällä ideoinnilla ja keskustelulla. Oinaat eivät myöskään ärsytä koskaan, toisen harkitsemattomuutta tasoitan omalla harkinta kyvylläni. Eivät ole ikinä suvaitsemattomia.
        Skorpionille olen henkinen tuki ja hän tarjoaa minulle rakastettavaa vilpittömyyttä ja näkökantoja, riitelyä ei koskaan. Ainoastaan leijonissa ottaa useammin asiat kaaliin, mutta kyllä niistäkin selvitään, huonompi juttu on silloin jos sanomisia ei oteta rakentavasti vastaan vaan tehdään siitä isompi numerol Juuri leijonat ovat niitä joiden menoa saa välillä hyssytellä, rauhassa vaan.
        Yhtä kaikki, kaikilla sama huumorintaju ja sen voimalla mennään.

• dsaa

ja parhaimmat ystävät..neitsyt,kalat,skorpioni ja rapu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7084
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      38
      6514
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3564
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3110
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2764
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2522
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2198
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2086
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1967
    10. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      1820
    Aihe