oon 170 pitkä joten onko 175 pituset twintipit mulle sopivat?
twinien pituus?
9
577
Vastaukset
- suksijamatti
liaan pitkät
- aloittaja
minkäs pituset olis sopivat?
- suksijamatti
aloittaja kirjoitti:
minkäs pituset olis sopivat?
n. ~165cm. Hyvänä sopivuusmittana voi pitää sitä, että twinit ovat nenään asti max.
- suksijamatti
suksijamatti kirjoitti:
n. ~165cm. Hyvänä sopivuusmittana voi pitää sitä, että twinit ovat nenään asti max.
nenään asti max. ylettyvät**
- Tom Wallisch
Eikös twinit pitäisi olla laskijan kokoiset?
- efefe
Siis se riippuu ihan laskiasta, ja mistä tykkää, ite oon 171 ja lasken 163 twineillä ihan perfektit. toiset taas tykkää lasketella 10senttiä pitemmillä kun oma pituus, eli riippuu laskiasta.
- Haapalainenn
^paskanvitut, nimee yksikin hyvä laskija jonka sukset on 10cm omasta pituudesta. Lasku ois vitun kömpelöä ja tyhmän näköistä. T. Lenni-kalle
- Enosaaenymmärrä
H.Harlaut
Clayton Vila ja Cam Riley, tosin ei aivan 10cm..
Phil Casabon
Ahmet Dadali
Tuossa nyt muutama, urbaanissahan suurinosa käyttää hiukan lyhyempiä.
Se on mielipide kysymys, ja tyhmemmän näköistä on vetää yli 10cm lyhkäsemmillä, n. ittensä pituset on hyvät jos osaat tehdä edes ne perus temput. Ei muuta..
- skimba1
Mistä saa netistä Twinejä? (koko 155)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336224- 345723
- 293224
- 342554
- 452540
- 152218
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401749- 131735
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727