romana

talvella Vietnamiin

Eli onko kellään kokemuksia kyseisestä resortista Mui Neen vieressä? Sijainti, henkilökunta, palvelut...?

3

496

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Resort

On itse asiassa lähempänä Phan Thietin keskustaa kuin MuiNe:ta
      Varmasti asiallinen paikka, kuten liki kaikki tuon alueen hotellit. Suhteellisen uusia kun ovat kaikki. Ainoa huono puoli on, että matkaa ns hotellialueelle tulee jonkin verran. Taksit ovat halpoja.

Itse en ole tuossa hotlassa ollut, vaan viereisessä Phu Haissa jota voin suositella.

• matkailija66

Olimme Romana Resortissa maaliskuussa 2009. Hotellin puitteet ovat upeat vaikka onkin vähän syrjäisellä paikalla. Huoneet, uima-allasalue ja aamupala ihan ok. Näkymä merelle on upea. Palvelu ensisilmäyksellä näyttäää ystävälliseltä, mutta. Henkilökunta huijaa joka tilanteessa. Olin vaihtamassa rahaa respassa, 200 €. Respan tyttö yritti huijata 80 euroa. Laittoi rahat pöydälle pinoon, laskematta niitä. Kertoi, että tässä on miljoona ja tässä jne. Mitään kuittia ei kirjoittanut emmekä sitä saaneet. Rahat olivat epämääräisessä isossa kirjekuoressa, jonka kirjanpidosta ei tietoakaan. Koska kuuluu ja varsinkin kun olen pankissa töissä, laskin rahat tytön edessä ja totesin, että hän on antanut minulle väärin. Tyttö vain hymyili ja sanoi Sorry. Tuo 80 € on heille kuukauden palkka. Illalla kun tilasimme baarista drinksuja (olimme ainoita asiakkaita), rahat menivät suoraan henkilökunnan taskuihin, sillä päivällä saatiin kyllä kuitit. Uima-allasalueella alkoi ärsyttää, kun maksoi juomansa, niin yksi heppu jo valmiiksi sanoi, että saako loppurahat tippinä. Kerroimme tapahtuneen hotellinjohtajalle ja tietenkin pahoitteli, ja tarjosi viimeisenä iltana illallisen. Kuulimme, että yhdelle toiselle suomalaispariskunnalle oli tapahtunut vastaavaa. Jäi paha maku.

• romana
        matkailija66 kirjoitti:

Olimme Romana Resortissa maaliskuussa 2009. Hotellin puitteet ovat upeat vaikka onkin vähän syrjäisellä paikalla. Huoneet, uima-allasalue ja aamupala ihan ok. Näkymä merelle on upea. Palvelu ensisilmäyksellä näyttäää ystävälliseltä, mutta. Henkilökunta huijaa joka tilanteessa. Olin vaihtamassa rahaa respassa, 200 €. Respan tyttö yritti huijata 80 euroa. Laittoi rahat pöydälle pinoon, laskematta niitä. Kertoi, että tässä on miljoona ja tässä jne. Mitään kuittia ei kirjoittanut emmekä sitä saaneet. Rahat olivat epämääräisessä isossa kirjekuoressa, jonka kirjanpidosta ei tietoakaan. Koska kuuluu ja varsinkin kun olen pankissa töissä, laskin rahat tytön edessä ja totesin, että hän on antanut minulle väärin. Tyttö vain hymyili ja sanoi Sorry. Tuo 80 € on heille kuukauden palkka. Illalla kun tilasimme baarista drinksuja (olimme ainoita asiakkaita), rahat menivät suoraan henkilökunnan taskuihin, sillä päivällä saatiin kyllä kuitit. Uima-allasalueella alkoi ärsyttää, kun maksoi juomansa, niin yksi heppu jo valmiiksi sanoi, että saako loppurahat tippinä. Kerroimme tapahtuneen hotellinjohtajalle ja tietenkin pahoitteli, ja tarjosi viimeisenä iltana illallisen. Kuulimme, että yhdelle toiselle suomalaispariskunnalle oli tapahtunut vastaavaa. Jäi paha maku.

Kiitokset infosta! t. eka kyselijä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6744
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      37
      6213
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3434
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2900
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2644
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2338
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2188
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2046
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1897
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1777
    Aihe