ranskalainen mies

dulcee

tunteeko sattumoisin kukaa täältä semmosta 30-40v ranskalaismiestä joka asuu suomes tai ainaki käy suomes työkeikoilla pari kertaa kuussa jos sitäkään ?

16

630

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lapin Gringo

Myös tanssitaan yhessä!!

• aloittaja

miksi vastaat pilalla?
        tuntemani mies ei edes tanssi

• Lapin Gringo
        aloittaja kirjoitti:

miksi vastaat pilalla?
        tuntemani mies ei edes tanssi

miestenvälistä huumaa. Hän on hyvin moderni rakastaja.

• justiinsa

no hojakkaa, eiköhä noita oo usiampia :D

• aloittaja

no minkä näköinen mies on kyseessä? jos et muka pilaile

• c'est moi
        aloittaja kirjoitti:

no minkä näköinen mies on kyseessä? jos et muka pilaile

Kai huomasit, että tässä sun ketjussa ei ole järjen hiventä. Uskomatonta mutta totta, Suomessa liikkuvat ranskalaiset eivät ole laskettavissa edes kahden käden sormilla, eivätkä riitä varpaatkaan. :D Et mainitse kaupunkia, et kerro ranskiksen nimeä, et kuvaile hänen ulkonäköään.

Mutta vastaanpa kysymykseesi: kyllä tunnen, 5 kappaletta.

• aloittaja
        c'est moi kirjoitti:

Kai huomasit, että tässä sun ketjussa ei ole järjen hiventä. Uskomatonta mutta totta, Suomessa liikkuvat ranskalaiset eivät ole laskettavissa edes kahden käden sormilla, eivätkä riitä varpaatkaan. :D Et mainitse kaupunkia, et kerro ranskiksen nimeä, et kuvaile hänen ulkonäköään.

Mutta vastaanpa kysymykseesi: kyllä tunnen, 5 kappaletta.

Sanoo asuvansa Vantaalla kavereiden kanssa, mutta liikkuu usein itä-helsingissä, saattaa olla kaksikin kämppää joissa asuu luulen. Missä ne sinun tuntemasi asuvat ja minkä ikäisiä ovat?

• aloittaja
        aloittaja kirjoitti:

Sanoo asuvansa Vantaalla kavereiden kanssa, mutta liikkuu usein itä-helsingissä, saattaa olla kaksikin kämppää joissa asuu luulen. Missä ne sinun tuntemasi asuvat ja minkä ikäisiä ovat?

pyysit ulkonäkökuvailua, vihreänruskeat silmät ja mustat hiukset
        joku tuntemani miehen kaveri käyttää lempinimeä Vini

• Itä.hki=WC
        aloittaja kirjoitti:

pyysit ulkonäkökuvailua, vihreänruskeat silmät ja mustat hiukset
        joku tuntemani miehen kaveri käyttää lempinimeä Vini

Wittu se on algerialainen jätkä joka kusettaa alaluokkaisia suominaisia "ranskalaisuudellaan".

• Patonkia poskeen
        Itä.hki=WC kirjoitti:

Wittu se on algerialainen jätkä joka kusettaa alaluokkaisia suominaisia "ranskalaisuudellaan".

on noi ämmät helppoja... luulee afrikkalaisia perseaukisia pakolaisia ranskalaisiksi pisnismiehiksi. jep, jep

• aloittaja
        Patonkia poskeen kirjoitti:

on noi ämmät helppoja... luulee afrikkalaisia perseaukisia pakolaisia ranskalaisiksi pisnismiehiksi. jep, jep

mistä tiedät/tunnet? oletko varma? tiedätkö nimenkin? mistä tiedät että on algerialainen? itsekin olen usein epäillyt samaa ja miten niin kusettaa alaluokkalaisia suominaisia en puhu sellasesta kirppismyyjästä jos sitä tarkoitat se on täysin eri mies.

Onko sinulla s-postia että voisi tarkistaa tiedätkö oikeasti saman??

haluaisin tilanteeseen selvyyden.

• aloittaja
        aloittaja kirjoitti:

mistä tiedät/tunnet? oletko varma? tiedätkö nimenkin? mistä tiedät että on algerialainen? itsekin olen usein epäillyt samaa ja miten niin kusettaa alaluokkalaisia suominaisia en puhu sellasesta kirppismyyjästä jos sitä tarkoitat se on täysin eri mies.

Onko sinulla s-postia että voisi tarkistaa tiedätkö oikeasti saman??

haluaisin tilanteeseen selvyyden.

jos oikeasti tiedät ja puhutaan samasta henkilöstä niin voit kirjottaa mun s-postiin kee_pon@windowslive.com ja sitten nähdään onko sama tyyppi vai ei? olisi aika tärkeetä.

• aloittaja

hyvähän se on tänne nimettömänä kommentoida kun et tiedä koko asiasta yhtään mitään, hyvähän se on toisia haukkua etenkin jos oma elämä (tai äitisi?) on kuvailemasi laista mutta voit toki pitää tiedot ominasi jatkossa kiitos.

• aloittaja
        aloittaja kirjoitti:

hyvähän se on tänne nimettömänä kommentoida kun et tiedä koko asiasta yhtään mitään, hyvähän se on toisia haukkua etenkin jos oma elämä (tai äitisi?) on kuvailemasi laista mutta voit toki pitää tiedot ominasi jatkossa kiitos.

omat vanhempani ovat kyllä ihan onnellisesti naimisissa että kiitos vaan :))) saipahan naurut!

• aloittaja
        aloittaja kirjoitti:

omat vanhempani ovat kyllä ihan onnellisesti naimisissa että kiitos vaan :))) saipahan naurut!

"kusettaa alaluokkaisia suominaisia "ranskalaisuudellaan"

jos tuo on totta niin, ehkäpä miehen menneisyydessä oli noin mutta tuskin nykyään, siitä olen melko vakuuttunut.

• aava..
        aloittaja kirjoitti:

"kusettaa alaluokkaisia suominaisia "ranskalaisuudellaan"

jos tuo on totta niin, ehkäpä miehen menneisyydessä oli noin mutta tuskin nykyään, siitä olen melko vakuuttunut.

Ei varmaankaan. Nykyisin hän on huippuyksilö ja todellinen helmi miesten joukossa. Keskittyy lähinnä hyväntekeväisyyteen eikä ajattelekaan epäpuhtaita ajatuksia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6284
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5763
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3244
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2630
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2564
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2228
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1886
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1779
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1727
    Aihe