minkäslaiset ne sit on :DD?
kauniit huulet
12
1040
Vastaukset
- Jaapur
Kauniit huulet ovat sellaiset, jotka sopivat kantajalleen. Yleensä ihmisillä on kauniiit huulet. Kauniimmaksi huulet tekee se, että niiden välistä tulee älykästä, hauskaa ja ystävällistä puhetta.
Rumat huulet ovat sellaiset botoxilla turvotetut nakkihuulet, jotka poikkeuksetta saavat kantajansa näyttämään hirviöltä.- hottis Sottis..
mua nauratti kun muutama ukko kehunut huulia..silmiäkin..jne.
Aamusiin laitan niihin huulipunaa ja huultenrajausta ja omat ovat.Huulten välistä tulee juuri tota kaikkee hymyjä, juttuja, naurua..se on osaltani mun työnikin.Mutta osa mun persoonaa.
Luonnollista persoonaa.
Huulihirviöt näyttää muuten kauheelta joiden suu täytetty botoksilla jollain..ilmeetön hymy..ei luontevaa ollenkaan.
- ...........
punaiset, hyvän muotoiset, ei liian turpeat muttei myöskään viirut... ja kuten joku jo asian ilmaisikin; rutkasti hymyä tai ainakin mukavaa juttua :)
- jup.....
naisellisen muhkeat, eivät ihonvärisiksi maalatut!
- pusupusi pojat
Mulla kans ns. pusuhuulet, joiden takia sain lähes huoranleiman kivikautisella ja puritaanisella 70-luvulla. Jo pitemmän aikaa olen huomannut, että huuleni ovat ns. kovaa kamaa jatosi sexyt edelleen.Näin se maailma ja muoti muuttuu eikä aina huonompaan suuntaan.
- Anonyymi
Lopullinen isku tulee kohta
- Anonyymi
Sitä vailla
- Anonyymi
Tee se nyt
Täyteläiset ja sellaiset pussailtavat.
- Anonyymi
BB aikoinaan. Rakastuin jo pikkupoikana.
https://aijaa.com/BzToNd - Anonyymi
Sellaiset joita näillä ei ole
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337174- 396685
- 293644
- 453150
- 342794
- 162592
- 372198
- 162126
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481997- 341910