Tapasin ihanan animaattorin Tunisiassa. Vietimme lomani yhdessä. Menin uudestaan ja asuimme yhdessä. Nyt odotan että kuukausi menisi nopeasti, lähden taas Tunisiaan. Puhutaan joka toinen päivä puhelimessa ja ihanat tekstarit piristävät päivää kummasti. Onko muilla kokemuksia näistä hotellin viihdemiehistä?
Tunisian animaattori!
2
509
Vastaukset
- tai sitten kanta
Ettei vain sattunut olemaan Jenine hotellin animaattori????
- animadora
Olen itse ollut vastaavassa ammatissa, en Tunisiassa, vaan Euroopassa, joten puhun siis omasta kokemuksesta. Silloin suurin osa hotellin miespuoleisista animaattoreista oli ns. naistenmiehiä, vaikkeivat normielämässään olisi olletkaan. Eli viikon ajan oli yks tyttö kierroksessa, sitten hänen jälkeensä toinen jne. Heille se oli yksi työn lisä, kun tytöt oikeesti kävi heihin kuumana. En sano, että kaikki animaattorit olisivat sellaisia (minä en ainakaan ollu, koska asiakkaisiin ei oikeasti saisi tehdä liian läheistä kontaktia) ja miespuoleisista kaikki ei ollut sellaisia, vaan esim. yks ihastui ihan tosimielellä yhteen tyttöön. Toivotaan, että näin olisi sinun kohdallasi. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316109- 345613
- 293154
- 342514
- 442447
- 152188
- 372138
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391726- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191707